حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟ + تاریخ انتشار

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | حتما بخوانید، فیلم

جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) یک مجموعه بزرگ با محوریت ساخت فیلم ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت هایی است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده است. فیلم های ابرقهرمانی این کمپانی توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. اگر شما هم از طرفداران این ژانر هستید برای معرفی فیلم های آینده Marvel با ترنجی همراه باشید.

با اکران فیلم Avengers Endgame، استودیو مارول مجموعه حماسه بی نهایت خود را با 22 فیلم پایان داد. این مجموعه با مرد آهنی 2008 آغاز شد و از آن زمان شاهد معرفی قهرمانان جدیدی بودیم. البته ترکیبات جذاب شخصیت ها با هم نیز حس حال جالبی برای ما رقم زد. در حالی فیلم های انتقام جویان و انتقام جویان عصر اولترون برای مردم احساس پایانی بودن داشتند، Endgame یک پایان واقعی برای 21 فیلم قبل از آن بود. بعد از Endgame دیگر هیچ چیز مانند گذشته نخواهد بود.
در اینجا لیست کاملی از همه فیلم های آینده مارول را که می دانیم در دست ساخت هستند، گردآوری کرده ایم.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Black Widow

تاریخ انتشار: May 7, 2021 برابر با 17 اردیبهشت 1400

Marvel Studios مدتهاست در حال ساخت فیلم Black Widow است و آنها پس از Avengers Endgame سرانجام آماده این کار بودند. استودیو مارول و اسکارلت جوهانسون برای یافتن کارگردان مناسب این فیلم با صدها نفر از افراد برجسته مصاحبه کردند تا کیت شورتلند را یافتند.

گفته می شود این فیلم زمان ناتاشا رومانوف به عنوان جاسوس، قبل از وقایع Avengers Infinity War را شرح می دهد. حتی جزئیات زندگی او قبل از انتقام جویان نیز شرح داده می شود. دیوید هاربر نقش Red Guardian را بازی می کند که در کمیک ها معادل اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی Captain America بود. این فیلم برای اکران در ماه مه سال 2020 تنظیم شده بود اما به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا، ابتدا به نوامبر و سپس تا سال 2021 به تأخیر افتاد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

تاریخ انتشار: July 9, 2021 برابر با 18 تیر 1400

مارول به دنبال تولید اولین فیلم ابرقهرمانی خود با یک بازیگر آسیایی است. این فیلم براساس یک شخصیت کمیک ساخته شده است که در اوایل دهه 1970 توسط نویسنده استیو انگلهارت و هنرمند جیم استارلین خلق شد که بیرون از حقوق مارول کمیکس بود. در عوض، مارول حق انتشار Fu Manchu را به دست آورد و Shang Chi را به عنوان پسر Fu Manchu ایجاد کرد.

در کمیک ها، شانگ چی توسط پدرش در زمینه هنرهای رزمی پرورش یافته و تربیت شده است؛ اما وقتی فهمید پدرش در واقع فرد شیطانی است، بر علیه او ایستاد. مارول قصد دارد گروه را با بازیگران اکثراً آسیایی پر کند و به دنبال Black Panther به عنوان الگویی برای چگونگی این فیلم است. کارگردان آن یعنی Destin Daniel Cretton موفق به کسب کارگردانی این فیلم بین کاندیداها شد.
فیلمبرداری در استرالیا در حال انجام بود اما به دلیل وجود ویروس کرونا تعطیل شد. در نتیجه، تاریخ اکران فیلم از فوریه 2021 تا مه و سپس به ژوئیه عقب افتاد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Eternals

تاریخ انتشار: November 5, 2021 برابر با 14 آبان 1400
Eternals براساس یک مجموعه طنز ساخته جک کربی ساخته شده و حول گروهی از موجودات ابرقدرت و تقریباً جاودانه می چرخد. مارول، کارگردان تحسین شده Chloe Zhao را برای مدیریت این فیلم به خدمت گرفت. فیلمبرداری از پاییز 2019 آغاز شد و در سال 2020 به پایان رسید. این فیلم برای اکران در نوامبر سال 2020 تنظیم شد اما به دلیل نگرانی در مورد ویروس کرونا، با تاخیر مواجه شد و ابتدا به فوریه 2021 و سپس به نوامبر 2021 موکول شد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Spider-Man (بدون عنوان؛ادامه Far from Home)

تاریخ انتشار: December 17, 2021 برابر با 26 آذر 1400

درست زمانی که مرد عنکبوتی دور از خانه در سینماهای جهان اکران می شد، مارول استودیو و سونی پیکچرز با مذاکرات بحث برانگیز در مورد تمدید همکاری با فیلم های آینده مرد عنکبوتی همراه بودند. به طور خلاصه، سونی هنوز مجوز Spider Man را در اختیار دارد. در تابستان 2019 گفتگوها بین دو طرف در مورد چگونگی ادامه کار متوقف شد (دیزنی در ازای پرداخت بخشی از هزینه های تولید می خواست سهم گیشه بیشتری داشته باشد، در حالی که سونی می خواست وضع موجود را حفظ کند)، اما در ماه سپتامبر دو طرف توافق کردند تا حداقل یک فیلم مرد عنکبوتی دیگر با بازی تام هالند بسازند. گفته می شود نویسندگان دور از خانه، کریس مک کنا و اریک سامرز در حال کار روی فیلمنامه هستند و جان واتس دوباره کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

فیلمبرداری این دنباله قرار بود در تابستان سال 2020 آغاز شود و به دنبال آن سونی مجبور به تأخیر در پروژه دیگری از تام هالند یعنی، Uncharted شد؛ که متعاقباً کارگردان آن فیلم، تراویس نایت را مجبور به جدایی کرد. بعد از ویروس کرونا، همه چیز تغییر کرد. هالند اکنون قبل از فیلمبرداری مرد عنکبوتی، ابتدا Uncharted را در پاییز سال 2020 فیلمبرداری خواهد کرد. در آوریل 2020، ما متوجه شدیم که سومین فیلم مرد عنکبوتی با تاریخ اکران جدید ماه نوامبر همراه است، که پس از تأخیر به علت COVID، به ماه دسامبر منتقل شد.

اما همزمان با شروع فیلمبرداری، اخبار بزرگی شروع به انتشار کرد و شایعه شد که جیمی فاکس در نقش الکترو از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 در این فیلم بازی می کند و حتی بازیگران قبلی مرد عنکبوتی، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر نیز انتظار می رود در این فیلم نقش داشته باشند.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

تاریخ انتشار: March 25, 2022 برابر با 5 فروردین 1401
در حالی که Doctor Strange 2016 قصد نداشت یک دنباله جدید ایجاد کند، اما شخصیت دکتر استرنج با توجه به قدرت های مخصوص خود موفق شد نقش کلیدی را در Avengers Infinity War و Endgame بازی کند. در دسامبر 2018، مشخص شد که دریکسون بی سر و صدا معامله ای را برای بازگشت و کارگردانی دنباله فیلم Doctor Strange بسته است و در San Diego Comic Con 2019 مارول تایید کرد که این افراد برای فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness انتخاب شده اند. دریکسون این دنباله را اولین فیلم “ترسناک” ابرقهرمانی توصیف کرد و در این فیلم الیزابت اولسن در نقش اسکارلت جادوگر بازی خواهد کرد. Jade Hailey برای نوشتن فیلمنامه حضور دارد. در ژانویه 2019 اعلام شد که دریکسون به دلیل برخی اختلافات پروژه را ترک می کند، اگرچه اعتبار تولید کننده اجرایی را حفظ خواهد کرد.
قرار بود فیلمبرداری در ژوئن سال 2020 آغاز شود، اما پس از شیوع ویروس کرونا این فیلم لغو شد. این فیلم برای اولین بار از تاریخ اکران اصلی خود یعنی مه 2021 تا نوامبر 2021 به تعویق افتاد. در آوریل 2020، اعلام شد تاریخ اکران Doctor Strange 2 بار دیگر به مارس 2022 به تعویق افتاده است.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Thor: Love and Thunder

تاریخ انتشار: May 6, 2022 برابر با 16 اردیبهشت 1401
مارول با Taika Waititi، فیلمساز Thor Ragnarok، قرارداد امضا کرد تا در ژوئیه 2019 برای نویسندگی و کارگردانی Thor 4 برگردد، اما در جشنواره کمیک کان چند هفته بعد مارول خبر بزرگی را منتشر کرد که در آن فیلم بازگشت ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر ارائه خواهد شد، که اولین زن ثور می شود! او در کنار کریس همسورث بازی خواهد کرد. همچنین، تسا تامپسون در نقش والکری، که در پایان Avengers Endgame به عنوان پادشاه آزگارد شناخته می شد، بازی خواهد کرد. فیلمبرداری در آگوست سال 2020 در استرالیا آغاز شود.
کریستین بیل به جمع بازیگران پیوست و او در نقش شخصیت شرور Gorr the God Butcher بازی خواهد کرد.
قرار بود فیلمبرداری در اواخر سال 2020 برای اکران در نوامبر 2021 آغاز شود، اما نگرانی های ویروس کرونا باعث شد که مارول تقویم تاریخ انتشار خود را تغییر دهد و از انتشار این فیلم تا سال 2022 نگه دارد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Black Panther 2

July 8, 2022 برابر با 17 تیر 1401
متأسفانه، این دنباله مورد انتظار در حال فرو پاشی است. کوگلر یک سال را صرف نوشتن فیلمنامه Black Panther 2 کرد. اما Chadwick Boseman ستاره فیلم، در 28 آگوست درگذشت. قرار بود فیلمبرداری به طور آزمایشی از سال 2021 آغاز شود، اما هیچ کس در مارول از میزان بیماری Boseman اطلاع نداشت. بنابراین آنها اکنون وقت خود را صرف بررسی چگونگی ادامه کار می کنند. کوین فیج در دسامبر سال 2020 فاش کرد که نقش T’Challa دوباره ساخته نمی شود و کوگلر در حال حاضر سخت در حال کار بر روی فیلمنامه است.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Captain Marvel 2

November 11, 2022 برابر با 20 آبان 1401
دنباله فیلم Captain Marvel در حال حاضر مراحل ابتدایی را طی می کند، اما کارگردانان Anna Boden و Ryan Fleck دیگر پشت دوربین نیستند. متعاقباً مارول ،Nia DaCosta، را برای این کار استخدام کرده است. Iman Vellani نقش کاپیتان مارول را بازی خواهد کرد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Guardians of the Galaxy Vol. 3

تاریخ انتشار: 2023

سومین فیلم نگهبانان کهکشان در ابتدا قرار بود از اوایل سال 2019 تولید شود، اما جیمز گان نویسنده/کارگردان در پی انتشار برخی شوخی های بد او که سالها پیش در توییتر ساخته بود، از کار اخراج شد. گان بدون اطلاع عموم بعد از شروع کار نوشتن و کارگردانی جوخه خودکشی برای دی سی، با مدیران دیزنی ملاقات کرد در مارس 2019 اعلام شد که گان برای کارگردانی استخدام می شود.
تاریخ اکران در نظر گرفته شده برای سال 2020 به عقب رانده شد و تولید آن تا پایان کار گان در فیلم Suicide Squad (جوخه خودکشی) آغاز نمی شود. اما در تمام این مدت Marvel Studios فیلمنامه کامل گان را حفظ کرد. بنابراین او می خواهد سه گانه را همانطور که در ابتدا قصد داشت خاتمه دهد. پیش بینی می شود فیلمبرداری در سال 2021 آغاز شود و این فیلم در سال 2023 اکران خواهد شد.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

تاریخ انتشار: نامعلوم

در نوامبر 2019، استودیو مارول اعلام کرد که Peyton Reed برای کارگردانی سومین فیلم مرد مورچه ای باز خواهد گشت. متعاقباً جف لاولس، فیلمنامه نویس ریک اند مورتی برای نوشتن فیلمنامه استخدام شد و جاناتان میجرز نقش شخصیت شرور Kang the Conqueror را بازی می کند.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Fantastic Four

تاریخ انتشار: نامعلوم

در دسامبر سال 2020، مارول اعلام کرد که Jon Watts – کارگردان Spider Man Homecoming، Spider Man Far from Home و سومین فیلم آینده مرد عنکبوتی، کارگردانی یک ریبوت کاملاً جدید از Fantastic Four را برای معرفی شخصیت ها به عهده خواهد داشت.
فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟

Blade

تاریخ انتشار: نامعلوم

Mahershala Ali بازیگر برنده اسکار Moonlight و Green Book مهمان غافلگیرانه صفحه Marvel’s Comic Con 2019 بود که به عنوان Blade جدید اعلام شد و جزئیات بیشتری مشخص نشده است.

نظرات و پیشنهادات شما

بیشتر منتظر کدام فیلم ابر قهرمانی هستید؟ می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مارول بدون آیرون من مثل ماشین بدون لاستیکه 🔥🔥📿
تکبیر …..

Auroro

برش میگردونن آیا؟؟!
مثلا تنت رو باهاش ترکیب کنن

AŁɪ

فکر نکنم برش گردونن چون تو اونجرز آخری کارشو یکسره کردن ولی اگه فیلم تخیلی 🤣 بشه شاید از دنیای مردگان بیارنش سر کار .
پی نوشت : 😀 یادمه آیرون من یک می‌دیدم وای خدا این فیلم چقدر اون زمان شاخ بود و هیجان داشت .
ه‍ی چه فاز سنگینی 🤧…

Auroro

(اگه فیلم تخیلی 🤣 بشه شاید از دنیای مردگان بیارنش سر کار)

همینجوریش یعنی همش واقعیه مگه ن؟
ایرون من رفته پیش استاد اُدوی، دوتاشون برمیگردن
با کمک دستگاه فیلم تنت

AŁɪ

به کمک حشیش و بنگ هم نمیتونن برش گردونن چی خیال کردی 🤧😅 زهی خیال باطل.

Mohammadr

برنمیگرده ولی دخترش راهشو ادامه میده(شاید زن آهنی!) (و تا حدی شاید زنش نقش داشته باشه)

TheFreeCritic

کاش ما فرهنگ اسپویل زدن رو یاد بگیریم و تجربه فیلم / بازی رو برای دیگران زهر مار نکنیم 😭

کوففففففففففففففففففففففففففففففففت 🤗😚😙

SHREK

مارول🔥🔥🔥🔥🤞💦💦💦🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈💯💯😍😍😍👀👀👀😘😘😁😁😁😁😁🔥🔥🔥🔥

SAWAN

در مورد بازیگر نقش کاپتان مارول یه اشتباهی شده تو این مقاله، خانم ایمان ولانی قراره در نقش MS MARVEL بازی کنه و نه در نقش کاپتان مارول. این دوتا از هم جدا هستن

Milad7

به امید بازگشت مرد آهنی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رضا بهرامی نیا