حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان کنفرانس سامسونگ MWC 2022 رسما اعلام شد: ۸ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | MWC، سامسونگ

رویداد بزرگ MWC 2022 امسال از ۹ تا ۱۲ اسفند در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد. عموما یک روز زودتر از آن برای رویدادهای ویژه در نظر گرفته می شود. امروز زمان کنفرانس سامسونگ MWC 2022 رسما اعلام شد و ۸ اسفند را باید برای آن علامت بزنید. اما انتظار چه محصولاتی را باید داشته باشیم؟

کنفرانس سامسونگ MWC 2022

اگر چند سال پیش بود، در کنگره جهانی موبایل یا MWC انتظار رونمایی از جدیدترین پرچمدار سری Galaxy S سامسونگ را داشتیم. با این حال چند سالی هست که سامسونگ برای تمرکز بهتر و جلب توجه بیشتر تلاش می کند این رونمایی مهم را خارج از MWC انجام دهد.

آنطور که پیداست MWC 2022 برای سامسونگ بیشتر درباره لپتاپ‌هاست تا موبایل! با انتشار تیزر رسمی سامسونگ در اینستاگرام می بینیم که تمرکز اولیه روی لپتاپ هاست. اجازه بدهید این تیزر خیلی کوتاه را با هم ببینیم:

همانطور که می بینید این تیزر کوتاه با یک لپتاپ دارای لولا ۳۶۰ شروع می شود که می تواند به عنوان تبلت هم استفاده شود. اگر بخواهیم به طراحی کلی این پوستر دقیق شویم خب باید گفت که ۳ سوراخ در مرکز لبه بالای نمایشگر آن دیده می شود. مشخص نیست که این صرفا یک طرح گرافیکی کلی است یا سامسونگ می خواهد واقعا این کار را انجام دهد. به هر صورت در روزهای آتی باید اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

با توجه به کامنت حساب کاربری رسمی اینستاگرام اینتل زیر پست اینستاگرامی سامسونگ باید گفت که انتظار داریم لپتاپ جدید سامسونگ با همکاری تراشه این شرکت ارائه شود.

در حال حاضر به صورت رسمی اعلام شده که ۳ لپتاپ جدید سامسونگ در این رویداد رونمایی خواهند شد اما جزئیات بیشتری به شکل رسمی ارائه نشده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید لپتاپ های سامسونگ برای شما جذاب هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)