حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نوبیا زد 40 پرو مشخص شد: 6 اسفند ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، نوبیا

امروز برند چینی نوبیا تاریخ معرفی نوبیا زد 40 پرو را رسما تایید کرد است و قرار است این گوشی هوشمند در ششمین روز از اسفند ماه سال 1400 رونمایی و عرضه شود، بنابراین مشخصات کامل این پرچمدار به زودی به روی میز خواهد آمد. با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که گفتیم، نوبیا زد 40 پرو در 6 اسفند ماه عرضه خواهد شد و زمان رویداد معرفی برای ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی برنامه ریزی شده است. به نظر می رسد پوستر معرفی رویداد این شرکت که ساعاتی پیش به اشتراک گذاشته شده است، بر دوربین ها تأکید دارد. این پوستر راجع به لنز اصلی نوبیا زد 40 پرو، فاصله کانونی 35 میلی متری را تایید می کند.

طبق شایعات قبلی، انتظار می‌رفت که نوبیا دو دستگاه Z40 و Z40 Pro را عرضه کند. اما به نظر می رسد که مدل پایه وجود ندارد و در رویداد معرفی کاربران فقط نسخه پرو را خواهند دید.

تاریخ معرفی نوبیا زد 40 پرو مشخص شد: 6 اسفند ماه 1400

نوبیا زد 40 پرو با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با 16 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در آخرین اخبار رسمی، اخیراً افشا شده است که این گوشی هوشمند به قابلیت شارژ بی سیم مغناطیسی مجهز خواهد شد. این فناوری مشابه MagSafe اپل خواهد بود و اولین در نوع خود در دستگاه‌ های اندرویدی به شمار می‌رود.

از نظر دوربین اما، نوبیا زد 40 پرو اولین گوشی هوشمندی است که دارای سنسور اصلی IMX787 سونی خواهد بود. این سنسور دارای فاصله کانونی 35 میلی متر و دیافراگم f/1.6 با اندازه حدوداً 1/1.3 اینچی خواهد بود.

به نقل از منبع، به غیر از این مشخصات، این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا خواهد شد و دارای سیستم خنک کننده و دفع حرارت جدیدی است که الهام گرفته از تکنولوژی های مورد استفاده در صنعت هوافضا خواهد بود. در حال حاضر، جزئیات نمایشگر و سایر مشخصات این گوشی هنوز مشخص نیست. اما با توجه به اینکه تاریخ عرضه این گوشی تایید شده است، می توان انتظار داشت که به زودی اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اینترنت ظاهر شود.

 

منتظر رونمایی از نوبیا Z40 Pro هستید؟ به زودی با انتشار اخبار بیشتر، برای شما مشخصات بیشتری از این دستگاه خاص نوبیا را پوشش خواهیم داد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، تا اینجا با چندتا مشخصاتی که گفته شده عالی هستش،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری