حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرت زوم ۱۰۰ برابر دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چطور است؟!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در ادامه زوم فضایی ۱۰۰ برابری که گلکسی اس ۲۰ اولترا معرفی کرد، این ویژگی را عرضه می کند. در گلکسی اس ۲۰ اولترا ما زوم اپتیکال کمتر از ۴ برابر داشتیم اما در گلکسی اس ۲۱ اولترا زوم اپتیکال به ۱۰ برابر رسید. این زوم اپتیکال در Galaxy S22 Ultra همان ۱۰ برابر بوده اما پردازش تصویر قوی تر شده است. اما واقعا قدرت زوم ۱۰۰ برابر دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چطور است؟!

دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا

خروجی زوم ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۲ اولترا

خروجی زوم ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ در گلکسی S22 Ultra می تواند ادعاهای زیادی در بخش دوربین داشته باشد. با این حال من شخصا انتظار زیادی از عملکرد بخش بزرگنمایی آن نداشتم. در حقیقت زوم ۱۰۰ برابر فضایی در نسل های قبلی آنطور نبود که اصلا بخواهید آن را تست کنید چون بیشتر ناامید می شدید.

حالا اما در گلکسی اس ۲۲ اولترا به نظر می رسد که پردازش تصویر سامسونگ پیشرفت خوبی داشته و به لطف تراشه قوی تر با NPU بهتر می تواند خروجی به مراتب بهتری داشته باشد. چقدر بهتر؟ بیاید ویدیو زیر را ببینیم:

 

همانطور که دیدید، باید گفت که توان زوم ۱۰۰ برابر در دوربین Galaxy S22 Ultra پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد. البته از یاد نبرید که سوژه این عکاسی بیشتر متن بوده و احتمالا هوش مصنوعی می تواند به خوبی آن را ترمیم کند. همچنین شرایط نوری هم خیلی خوب است. به هر صورت اما نمی توان منکر آن شد که این خروجی واقعا جذاب است.

نظر شما درباره توان زوم ۱۰۰ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taktaz

آخرش چند؟🤣

Faez

یکی از چیزای بی کاربرد که عده فک میکنن تو سنسور های با مگاپیکسل کمتر این چیزا اضافه نمیشه

ali karimi

سلام، دیگه گوشیهای این دوره زمونه یجورایی آجار فرانسه هستن،اره درسته این سریع زوم گالکسی اولترا بهتر شده ولی خب طبق همین خبر بستگی به عوامل دیگه مثل نور یا خود سوژه هم داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)