حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادعای بزرگ ریلمی: دوربین +Realme 9 Pro در سطح پیکسل ۶ گوگل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، ریلمی

کمپانی ریلمی درحال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند سری 9 خود در هند است. این شرکت تاکنون Realme 9i را به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تحت این سری جدید عرضه کرده است. نسخه‌های دیگر شامل Realme 9 Pro و +Pro اما، در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه معرفی خواهند شد. درفاصله‌ی سه روز مانده تا رونمایی رسمی، این کمپانی با تأیید مشخصات دوربین گوشی +Realme 9 Pro، در ادعایی عجیب اعلام کرده است که کیفیت تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین این دستگاه، قابل رقابت با سری پیکسل ۶ گوگل خواهد بود.

دوربین +Realme 9 Pro

ریلمی برخی از مشخصات کلیدی گوشی بالارده آینده خود را تأیید کرده است. بااین‌حال، برخی از جزئیات کلیدی کماکان درهاله‌ای از ابهام باقی مانده‌اند. اطلاعات جدید، مشخصات سنسور دوربین +Realme 9 Pro را تأیید می‌کند. حال بیایید نگاهی به جزئیات، مشخصات، ویژگی‌ها و موارد دیگر در بخش دوربین سری جدید بیاندازیم.

تاکنون، رسما تأیید شده است که +9 Pro دارای ترکیب دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهد بود. همچنین تأیید شده است که این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 می‌باشد؛ اما این شرکت به‌طور رسمی مشخصات دوربین دو سنسور دیگر را اعلام نکرده است.

در خبری جداگانه، فاش شده است که مدل +Pro دارای یک دوربین فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین ریلمی از سنسور سونی IMX355 برای این لنز استفاده خواهد کرد که میدان دید 119 درجه و دیافراگم f/2.25 خواهد داشت. از سوی دیگر، دوربین اصلی تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) را ارائه می‌کند که پیش‌تر توسط این برند تأیید شده بود.

در ادعایی کاملا عجیب و سخت‌باور، ریلمی اخیرا اعلام کرده است که کیفیت تصاویر گوشی +Realme 9 Pro، هم سطح پیکسل ۶ گوگل بوده و توان رقابت با آن را داراست. همان‌طور که گفتیم، این ادعایی است که کمتر شرکتی از پس اثبات آن برمی‌آید؛ چه برسد به ریلمی با سابقه‌ی نه‌چندان درخشان در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند. بااین‌حال، تنها باید صبر کرد و دید پس از عرضه دستگاه، این ادعا تا چه اندازه محقق خواهد شد.

دوربین +Realme 9 Pro

دوربین +Realme 9 Pro

این گوشی دارای سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز می‌باشد. برای عکس‌های سلفی، یک دوربین جلویی با سنسور 16 مگاپیکسلی به‌همراه پشتیبانی از لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS) وجود دارد. ریلمی در اینجا از سنسور Sony IMX471 استفاده کرده است.

جزئیات دیگر پیرامون این دستگاه شامل استفاده از تراشه مدیاتک Dimensity 920، پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی درکنار باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد.

شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.43 اینچی Super AMOLED با وضوح +Full HD است. این محصول در سه رنگ آبی، سبز و قرمز عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات قبلی، این گوشی با قیمت اولیه قابل‌قبول در مدلی با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی ارائه می‌شود.

همچنین یک نسخه ۹ پرو نیز وجود خواهد داشت که دارای صفحه‌نمایش 6.59 اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت 120 هرتز است. قدرت موردنیاز آن از یک تراشه اسنپدراگون 695 تأمین شده و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد. بااین‌حال، برخلاف مدل پرو پلاس، تنها از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین خود استفاده می‌کند. هر دو گوشی دارای رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی‌بر اندروید 12 در خارج از جعبه خواهند بود.

نظر شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی +Realme 9 Pro و همچنین ادعای ریلمی مبنی‌بر مقایسه کیفیت دوربین آن با آخرین پرچمداران گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی