حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریلمی ٩ پرو پلاس فاش شد؛ تراشه Dimensity 920 و لرزشگیر اپتیکال

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده ریلمی در راه است. این نسل از گوشی‌های ریلمی، قرار است بیش از پیش مدعی رقابت باشند. ریلمی ٩ پرو پلاس، گل سرسبد میان رده‌های جدید ریلمی خواهد بود. حال، مشخصات ریلمی ٩ پرو پلاس این موضوع را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهد.

مشخصات ریلمی ٩ پرو پلاس: مدعی جدیدی از ریلمی

ریلمی ٩ پرو، پیش از برادر بزرگ‌ترش در شایعات حاضر شده بود.

 

رندر Realme 9 Pro به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد

 

بر اساس گفته‌های Gizmochina، ریلمی در نظر دارد تا طی روزهای آینده، چند گوشی جدید از سری Realme 9 را رسماً معرفی کند. اولین عضو از این خانواده گوشی‌ها، Realme 9i بود. همان طور که اشاره کردیم، چند روز پیش Realme 9 Pro در شایعات حاضر شده بود. امروز همان منبع موثّقی که از Realme 9 Pro صحبت کرده بود، اکنون مشخصات و رندرهای ریلمی ٩ پرو پلاس را به اشتراک گذاشته بود. در عین حال، ریلمی هم وجود این گوشی را رسماً تأیید کرده است.

در واقع منبع این اطلاعات، OnLeaks و Smartprix هستند. با مشاهده رندرهای Realme 9 Pro Plus، می‌توان متوجه شباهت زبان طراحی آن با Realme 9 Pro و چند گوشی دیگر از ریلمی شد. جالب این جاست که چند دقیقه پس از فاش شدن این اطلاعات در اینترنت، ریلمی هم به صورت رسمی ارائه این دستگاه را مورد تأیید خود قرار داد.

در قاب پشتی شیشه‌ای این دستگاه، ماژول دوربین مستطیلی با سه حسگر تصویر و فلش LED قرار گرفته است. در قاب جلویی نیز نمایشگری با حفره به چشم می‌خورد. این حفره، از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. اما چه اتفاقی در بطن این گوشی افتاده است؟

خب، مشخصات فاش شده از ریلمی ٩ پرو پلاس، نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی خواهد بود. از طرف دیگر، حسگر تشخیص اثرانگشت دستگاه در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. ریلمی در ریلمی ٩ پرو پلاس، تراشه ۶ نانومتری Dimensity 920 مدیاتک را به کار برده است. همچنین ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گيگابايت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی سه گانه این گوشی، از سنسورهای ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. خوشبختانه، لرزشگیر اپتیکال نیز در این سیستم دوربین موجود است. تصاویر سلفی در این گوشی، به وسیله دوربین ١۶ مگاپیکسلی به ثبت می‌رسد. در انتها، این گوشی همراه با باتری ۵,٠٠٠ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژری با توان بالا راهی بازار می‌شود.

آیا مشخصات ریلمی ٩ پرو پلاس مورد گسند شما واقع شده‌اند؟ به نظر شما این دستگاه دارای چه برچسب قیمتی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️