حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پیش فروش سری گلکسی تب اس ۸ را به‌دلیل تقاضای بالا متوقف کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

جدیدترین عضو از پرچمداران بزرگ جثه سامسونگ با عنوان سری Galaxy Tab S8، به‌راحتی بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. بااین‌حال، اگر قصد داشته باشید همین الان یکی از این دستگاه‌ها را پیش‌خرید کنید، ممکن است با مشکلاتی در سفارش خود مواجه شوید. درحال‌حاضر، سامسونگ پیش فروش مدل‌های اصلی و اولترا گلکسی تب اس ۸ را در ویترین فروشگاه آنلاین خود به‌دلیل «تقاضای بسیار زیاد» متوقف کرده است.

توقف پیش فروش سری گلکسی تب اس ۸

همان‌طور که اولین بار توسط XDA Developers مشاهده شد، فروش هر دو دستگاه گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ اولترا تنها دو روز پس از معرفی رسمی، در وب‌سایت سامسونگ متوقف شده است. در ادامه، سامسونگ طی یک بیانیه مطبوعاتی پیرامون این تصمیم عنوان می‌کند:

 ما از علاقه مصرف‌کنندگان به سری جدید Galaxy Tab S8 هیجان‌زده هستیم. به‌دلیل تقاضای بسیار زیاد در 48 ساعت گذشته، پیش‌سفارش‌های Galaxy Tab S8 Ultra و Galaxy Tab S8 را در Samsung.com متوقف می‌کنیم. ما به‌سرعت برای پاسخگویی به هیجان و تقاضای مصرف‌کننده خود کار می‌کنیم. لطفاً منتظر بروزرسانی‌های بیشتر باشید.

خوشبختانه، +Galaxy Tab S8 همچنان برای پیش‌سفارش در دسترس است. بااین‌حال، XDA حدس می‌زند که ممکن است برای مدت طولانی این‌طور نباشد، زیرا احتمال زیادی وجود دارد که به‌زودی موجودی این نسخه نیز تمام شود.

توقف پیش فروش سری گلکسی تب اس ۸

توقف پیش فروش سری گلکسی تب اس ۸

با توجه به ارزش باورنکردنی سری تب اس ۸ جدید سامسونگ، تقاضای بالای این تبلت‌ها قابل‌درک است. هر سه مدل از چیپست 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام بهره می‌برند، همان تراشه‌ای که درحال‌حاضر قدرت برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار را تأمین می‌کند.

نمایشگرهای خیره‌کننده، عمر باتری قابل‌اعتماد و ویژگی‌های ارتباطی بهبودیافته، این دستگاه‌ها را نسبت به سری گلکسی تب S7، به‌عنوان یک ارتقای شایسته قرار می‌دهد. همچنین سامسونگ تا چهار نسل آپدیت سیستم‌عامل اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی را برای آخرین تبلت‌های خود وعده داده است.

خوشبختانه، برای کسانی که می‌خواهند انواع اولترا یا عادی گلکسی تب اس ۸ را انتخاب کنند، گزینه‌ی دیگری نیز وجود دارد. XDA خاطرنشان می‌کند که این دو مدل هنوز ازطریق فروشگاه‌های آنلاین دیگر مانند Best Buy قابل پیش‌خرید هستند. اما ممکن است زمان به‌نفع شما نباشد، بنابراین باید سریعا اقدام کرده تا دستگاه خود را پیش از اتمام موجودی، تهیه کنید که متأسفانه این گزینه در کشور ما در دسترس نمی‌باشد!

دیدگاه شما پیرامون تقاضای بالا برای سری Galaxy Tab S8 و توقف فروش این تبلت‌ها از سوی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی