حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی بلوتوث موتورولا اج ۳۰ پرو شماره مدل مشترکی با Edge X30 دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا در ماه دسامبر از Moto Edge X30 برای بازار چین رونمایی کرد. این دستگاه، اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بود‌. گفته می‌شود که نسخه جهانی این گوشی با نام Edge 30 Pro در ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ماه) رونمایی خواهد شد. گواهی بلوتوث موتورولا موتو اج ۳۰ پرو شماره مدل مشترکی با Edge X30 دارد. بنابراین شایعات گذشته مبنی بر یکسان بودن مشخصات این دو گوشی تأیید می‌شود.

موتورولا اج ۳۰ پرو احتمالا پنجم بهمن رونمایی خواهد شد

گواهی بلوتوث موتورولا اج ۳۰ پرو با شماره مدل XT2201-1 مشاهده شده است. لازم به ذکر است که Edge X30 با شماره مدل XT2201-2 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده بود. متاسفانه این تاییدیه اشاره ای به مشخصات Edge 30 Pro نمی‌کند. اما با توجه به آنکه می‌دانیم این گوشی در حقیقت همان نسخه جهانی Edge X30 است، نیازی به افشای مشخصات نیست.

گواهی بلوتوث موتورولا اج ۳۰ پرو

این گوشی هوشمند پرچمدار از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند باشد. صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED  بوده و اندازه ۶.۷ اینچی خواهد داشت. همچنین نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن Full HD+ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

موتورولا اج ۳۰ پرو مانند بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار از اسپکر های استریو استفاده می‌کند. همچنین یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۶۸ وات، وظیفه تأمین نیروی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. با آنکه گزارش اخیر GSMArena ادعا می‌کند که اج ۳۰ پرو از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور برخوردار خواهد بود، اما برخی از گمانه زنی ها مدعی آن هستند که این دستگاه بر خلاف برادر چینی خود از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد.

Motorola Edge X30

با وجود احتمال تفاوت در نوع سنسور اثر انگشت به کار رفته، اما انتظار داریم که اج ۳۰ پرو همانند Edge X30 از سه لنز دوربین در قاب پشتی خود بهره مند باشد. این گوشی هوشمند از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره خواهد برد‌. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی دارد.‌

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Motorola Moto Edge X30 Special Edition یک نسخه تولید محدود از Edge X30 بوده که از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. متاسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این نسخه نیز به طور جهانی عرضه می‌شود یا صرفا مختص بازار چین خواهد بود.

رندر موتورولا اج ۳۰ پرو مشابه با طراحی Edge X30 منتشر شد

همان طور که اشاره کردیم، در حال حاضر اطلاعات ضد و نقیضی درباره مکان قرار گیری سنسور اثر انگشت اج ۳۰ پرو وجود دارد. برخی رندر های منتشر شده از این دستگاه مدعی آن هستند که سنسور اثرانگشت به زیر نمایشگر خواهد رفت، و اما برخی دیگر مدعی هستند که تمام جزئیات شبیه Edge X30 خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا Edge X30 Special Edition با دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به طور جهانی عرضه خواهد شد؟ آیا اج ایکس ۳۰ در بازار های جهانی قیمت گران تری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی