حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی A سامسونگ نیز احتمالا ۴ آپدیت اساسی اندروید را دریافت خواهند کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ همواره یکی از برندهای پیشرو در زمینه ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری اندروید بوده است. این شرکت تنها در سال گذشته اعلام کرده بود که ۳ سال بروزرسانی سیستم‌عامل را برای سری S و A خود ارائه می‌کند. بااین‌حال، اخیرا و درشرف رونمایی از سری جدید گلکسی اس ۲۲، غول کره‌ای باری دیگر با افزایش سقف بروزرسانی نسخه اساسی اندروید تا چهار و آپدیت امنیتی تا پنج سال برای پرچمداران امسال و سال گذشته، همه را شگفت‌زده کرد. درادامه اما، گویی سامسونگ به همین مورد نیز اکتفا نخواهد کرد؛ چراکه یک سرنخ جدید نشان می‌دهد که سری گلکسی A نیز می‌تواند از دوره ۴ و ۵ سال برای آپدیت سیستم‌عامل اندروید برخورددار باشد.

آپدیت ۴ سال اندروید برای گوشی‌های منتخب سری گلکسی A سامسونگ

درحالی‌که بیانیه مطبوعاتی رسمی ایالات‌متحده که بیشتر رسانه‌های جهانی به آن اشاره کرده بودند، سری A را از سیاست بروزرسانی جدید حذف کرده بود، سایت هلندی سامسونگ چیز دیگری را بیان می‌کند.

شعبه هلند سامسونگ در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است که سیاست بروزرسانی جدید برای “دستگاه‌های منتخب در سری A” نیز اعمال خواهد شد. اگر این مورد یک اشتباه تایپی نباشد، یک موضوع کاملا اساسی و تغییردهنده بازی است، زیرا تقریباً هر تولیدکننده دیگری تنها دو سال بروزرسانی اندروید را برای دستگاه‌های میان‌رده خود ارائه می‌کند.

آپدیت ۴ سال اندروید برای گوشی‌های منتخب سری گلکسی A سامسونگ

آپدیت ۴ سال اندروید برای گوشی‌های منتخب سری گلکسی A سامسونگ

حال باید دید که آیا گلکسی A53 و گلکسی A73 آینده نیز واجد شرایط بروزرسانی ۵ ساله خواهند بود یا خیر. این دو میان‌رده، پریمیوم‌ترین گوشی‌ها از سری A نیستند و ممکن است با توجه به اینکه سامسونگ پشتیبانی نرم‌افزاری توسعه‌یافته را فقط به دستگاه‌های منتخب محدود کرده است، آپدیت جدید برای آن‌ها ارائه نشود.

بااین‌حال، سری A5x همیشه یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سامسونگ بوده است، بنابراین تعجب نخواهیم کرد اگر سیاست بروزرسانی ارتقا یافته برای آن نیز منتشر شود. در ادامه، انتظار می‌رود در روزهای آینده شفافیت بیشتری در مورد این موضوع از سوی سامسونگ صورت بپذیرد.

درنهایت دیدگاه شما پیرامون ارائه آپدیت ۴ سال اندروید برای گوشی‌های منتخب سری گلکسی A سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

فکر نکنم به میانرده 4 سال اپدیت اساسی بده

Nmnm

اگر این کار انجام بده نابود میکنه تمام میان رده ها رو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی