حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 4G پوکو M4 Pro شیائومی در راه است؛ همان ردمی Note 11S!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو M4 Pro 5G در ماه نوامبر برای کاربران جهانی معرفی شد. همچنین چندی پیش این گوشی در بازار هند نیز عرضه گشت. با این حال، اطلاعات فاش شده از سوی گیک بنچ نشان می‌دهند که نسخه 4G پوکو M4 Pro با تراشه مدیاتک در راه است.

نسخه 4G پوکو M4 Pro به تراشه مدیاتک G96 مجهز است

گوشی جدید شیائومی که ادعا می‌شود همان نسخه 4G پوکو M4 Pro است با شماره مدل 2201117PG در میان داده های Geekbench مشاهده شده است. تراشه مدیاتک هلیو G96 به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را برعهده دارد.

نتایج گیک بنچ Poco M4 Pro 4G

گزارش GSMArena ادعا می‌کند که این دستگاه احتمالا همان Redmi Note 11S خواهد بود. با توجه به سابقه شیائومی در ری‌برند های متعدد، عرضه ردمی نوت ۱۱ اس با نام پوکو چندان دور از ذهن نیست. منبع مذکور همچنین ادعا می‌کند که یکی از تفاوت های پوکو M4 Pro 4G با نوت ۱۱ اس در رنگ بندی و همچنین در بخش NFC است.

اگر شایعات منتشر شده صحت داشته باشد، پوکو ام ۴ پرو فورجی بر خلاف برادر فایوجی خود از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد. درست است که صفحه نمایش این گوشی نسبت به Poco M4 Pro 5G کوچک تر است، اما مزیت اصلی این نمایشگر استفاده از پنل AMOLED است.

اگر نسخه 4G پوکو M4 Pro همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۱ اس باشد، این دستگاه از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همچنین درست است که بنچمارک Geekbench به حافظه ۶ گیگابایتی این دستگاه اشاره می‌کند. اما انتظار داریم که این گوشی از حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز برخوردار باشد.

پوکو M4 Pro 5G معرفی شد: دیمنسیتی ٨١٠ و رنگ بندی جذاب به قیمت ٢١٩ یورو

 

متاسفانه در حال حاضر هنوز اطلاعاتی درباره زمان معرفی و عرضه این دستگاه نداریم. اما امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

نظر شما درباره پوکو M4 Pro 4G چیست؟ آیا این ری‌برند های متعدد از سوی شیائومی می‌تواند باعث افزایش فروش شود، یا صرفا موجب سردرگمی کاربران خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی