حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل UnifiedOS وان پلاس برپایه اندروید ۱۳ در نیمه دوم ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سیستم عامل، شایعات، وان‌پلاس

سال گذشته، وان پلاس یکپارچگی عمیق‌تر شرکتش با اوپو را اعلام کرده و برنامه خود برای توسعه سیستم عامل یکپارچه را نیز فاش کرد. این کمپانی درادامه سیستم HydrogenOS را کنار گذاشت و آن را با ColorOS در چین جایگزین کرد. بااین‌حال، سیستم عامل یکپارچه این برند برای بازارهای جهانی هنوز معرفی نشده است. اکنون اما، MySmartPrice به‌طور انحصاری گزارش می‌دهد که UnifiedOS وان پلاس در نیمه دوم سال جاری میلادی و برپایه نسخه ۱۳ اندروید در گوشی‌های پرچمدار این شرکت مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

سیستم عامل UnifiedOS وان پلاس

در گزارش این وب‌سایت آمده است که سیستم‌عامل یکپارچه وان پلاس درحقیقت مبتنی‌بر جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل همراه گوگل، اندروید 13، خواهد بود. سیستم‌عامل یکپارچه وان پلاس همچنین با یک گوشی پرچمدار از سوی این کمپانی معرفی خواهد شد. درادامه، فاش شده است که این سیستم‌عامل برای دستگاه‌های وان پلاس، درحال‌حاضر مراحل توسعه خود را سپری می‌کند.

افشای اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که سیستم‌عامل یکپارچه وان پلاس می‌تواند H2OOS نامیده شود. بااین‌حال، هنوز هیچ خبر رسمی در مورد آن تأیید نشده است. درگذشته، شایعاتی شنیده بودیم که بیان می‌کردند سیستم‌عامل آینده وان پلاس می‌تواند در کنار عرضه جهانی OnePlus 10 Pro معرفی شود. بااین‌حال، گزارش اخیر این مورد را تصحیح کرده و ادعا می‌کند که واحدهای جهانی وان پلاس ۱۰ پرو، نسخه OxygenOS 12 و نه سیستم‌عامل یکپارچه را بوت خواهند کرد.

سیستم عامل UnifiedOS وان پلاس

سیستم عامل UnifiedOS وان پلاس

برای کسانی که اطلاع ندارند، گفته می‌شود که OnePlus 10 Pro تا یک الی دو ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی درحال‌حاضر وارد فاز آزمایشی در منطقه هند و همچنین اروپا شده است.

در دیگر اخبار مرتبط با OnePlus، گفته می‌شود که این شرکت یک گوشی جدید تحت سری Nord عرضه خواهد کرد. اگر اطلاعات فاش‌شده را باور کنیم، OnePlus Nord CE 2 5G آینده ممکن است اواخر این هفته و در تاریخ 11 فوریه به‌صورت رسمی معرفی شود. همچنین گفته می‌شود که این شرکت درحال کار بر روی یک گوشی ارزان‌قیمت دیگر با نام OnePlus Nord CE 2 Lite نیز می‌باشد.

انتظارات شما از سیستم عامل آینده UnifiedOS برای گوشی‌های هوشمند وان پلاس چیست؟ در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی