حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی اس ۲۲ میزبان شماری از ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، سامسونگ

سامسونگ امشب از پرچمداران سه‌گانه گلکسی اس ۲۲ خود در رویداد Unpacked رونمایی کرد و به‌نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است ویژگی‌های انحصاری اندروید را برای جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و همچنین سری گلکسی تب اس ۸ ارائه کند.

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی اس ۲۲

برای شروع، سری جدید ترفندهای منظمی را دریافت می‌کنند که منحصر به برنامه‌های گوگل است. کاربران Google Duo اکنون می‌توانند از ویژگی همکاری در قالب اشتراک‌گذاری زنده استفاده کنند. کسانی که از دستگاه‌های Galaxy S22 یا Galaxy Tab S8 بهره می‌برند، اکنون می‌توانند از تماس ویدیویی برای همکاری در برنامه‌های مختلف سامسونگ مانند Notes یا Gallery استفاده کنند، همچنین می‌توانند دورهمی‌هایی در YouTube را ایجاد کرده و حتی در استفاده از برنامه‌ها با هم مشارکت کنند.

در ادامه، کاربران گلکسی اس 22 و تب اس 8 اکنون می‌توانند ویدیوها را در برنامه Google Messages به‌صورت پیش‌نمایش مشاهده کنند. برای برخی از کاربران این یک مورد خاص به‌نظر می‌رسد، اما گوگل ادعا کرده است که پیوندهای یوتیوب ازجمله‌ی بیشترین اشتراک‌گذاری‌ها بر روی پلتفرم هستند. مانند واتس اپ، کاربران می‌توانند به‌جای رفتن به خود برنامه، ویدیو را درهنگام چت مشاهده کنند.

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی اس ۲۲

ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی اس ۲۲

جدا از برنامه‌ها، ویژگی‌های جدید دیگری نیز به One UI 4.0 سامسونگ می‌آید. دستگاه‌های گلکسی اس 22 و تب اس 8 با دسترسی صوتی، بخشی از اندروید 12 خواهد بود. این مورد به کاربران امکان می‌دهد تا نمایشگر خود را برای پیمایش در برنامه‌ها، منوها و موارد دیگر لمس کنند. کاربران می‌توانند این ویژگی را از طریق منوی تنظیمات Assistant با گفتن «Hey Google, Voice access» فعال کنند.

درنهایت، گوگل به کاربران یادآوری می‌کند که One UI 4 اکنون شامل Material You، از جمله پشتیبانی از قالب پویا است. گوگل در این باره می‌افزاید: «والپیپر خود را تغییر دهید و ظاهر کلی دستگاه شما، ازجمله اعلان‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر برای مطابقت با پالت رنگی تغییر خواهد کرد». این ویژگی اولین بار در سری Google Pixel 6 معرفی شد، اما می‌توانید انتظار داشته باشید دستگاه‌های بیشتری با اندروید ۱۲ از این ویژگی استفاده کنند، زیرا این نسخه از سیستم‌عامل گوگل به‌طور گسترده‌تر در دسترس قرار می‌گیرد.

سری گلکسی اس ۲۲ و گلکسی تب اس ۸ تنها دستگاه‌های سامسونگ نیستند که در این هفته از گوگل ویژگی‌های جدیدی را دریافت می‌کنند. بروزرسانی تازه برای گلکسی واچ ۴ نوید واچ‌فیس‌ها و فونت‌های جدید را برای صاحبان این ساعت هوشمند می‌دهد.

دیدگاه شما پیرامون ویژگی‌های انحصاری اندروید گوگل برای سری جدید گلکسی اس ۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی