حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف فروش گلکسی S21 Ultra سامسونگ در فاصله چند روز مانده تا معرفی پرچمداران جدید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

توقف تولید گوشی‌های هوشمند توسط تولیدکنندگان چیزی نیست که تعجب‌برانگیز باشد، به‌خصوص زمانی که این شرکت‌ها درحال معرفی جانشینان آن‌ها هستند و به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز همین کار را انجام داده است. گلکسی S21 Ultra که درحال‌حاضر بهترین گوشی سامسونگ شناخته می‌شود و جوایز زیادی را نیز دریافت کرده، اخیرا توسط این کمپانی به مرحله توقف فروش رسیده است.

توقف فروش گلکسی S21 Ultra سامسونگ

به‌گزارش wccftech، اگر به وب‌سایت سامسونگ سر بزنید و سعی کنید این دستگاه را بخرید، درحالی‌که گلکسی S21 و نسخه پلاس آن هنوز در دسترس هستند، روی آن نوشته شده است «در انبار موجود نیست» یا «به‌زودی عرضه می‌شود». ما مطمئن نیستیم که آیا این به‌دلیل عرضه سری گلکسی S22 در دو روز آینده است یا سامسونگ واقعا با مشکلات کمبود عرضه روبروست.

سری گلکسی اس ۲۲ بروزرسانی‌های بسیار خوبی را به‌همراه خواهد داشت، به‌خصوص گلکسی اس ۲۲ اولترا. همچنین پس از عرضه پرچمداران جدید، می‌توانید انتظار داشته باشید که سری گلکسی اس ۲۱ نیز تخفیف‌های بسیار خوبی دریافت کند.

بااین‌حال، همچنین مهم است که بدانیم آیا سری گلکسی S22 به‌راحتی در هنگام عرضه برای خرید در دسترس خواهد بود یا خیر، به‌خصوص به‌دلیل مشکلات عرضه که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و سایر شرکت‌های الکترونیکی را در زمان فعلی آزار می‌دهد.

توقف فروش گلکسی S21 Ultra سامسونگ

توقف فروش گلکسی S21 Ultra سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی تب اس ۸ را نیز درکنار گلکسی اس ۲۲ عرضه کند. بنابراین، انتظار داریم که این شرکت حداقل یک رویداد مناسب و طولانی را در روز چهارشنبه برای ما تدارک دیده باشد. بااین‌حال، مطمئن نیستیم که آیا همه دستگاه‌هایی که معرفی می‌شوند، همزمان برای پیش‌سفارش نیز در دسترس خواهند بود یا خیر.

گزارش‌های اخیر قیمت سری گلکسی اس 22 را نیز افشا کرده است که به‌نظر می‌رسد سامسونگ برای سری جدید، هیچ افزایش قیمتی نسبت به مدل‌های پیشین درنظر نگرفته است.

نظر شما پیرامون توقف فروش گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی پرچمدار توانست انتظارات شما و کاربران را از یک دستگاه همه‌فن‌حریف در تمامی زمینه‌ها برآورده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی