حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش نوار صورتی روی نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ پس از آپدیت جدید

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

گلکسی اس ۲۱ اولترا دومین گوشی با پسوند اولترا از سامسونگ است. محصولی که همچنان آپدیت می‌شود ولی گویا آپدیت‌ها کار دست آن داده‌اند. به گزارش کاربران، شاهد نمایش نوار صورتی روی نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ پس از آپدیت جدید هستیم.

نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا

به‌تازگی آپدیت ماه May 2023 برای گلکسی اس ۲۱ اولترا و با هدف ارائه بهبود و پیشرفت منتشر شده است. با این حال، اکنون یکی از کاربران پس از نصب این به‌روزرسانی مشکل نمایشگر را گزارش کرده است.

این کاربر می‌گوید که برای کمک در مورد مشکل خط صورتی روی نمایشگر به مرکز خدمات مراجعه کرد. برای حل این مشکل، به کاربر توصیه شد که نمایشگر را تعویض کند، اما هزینه جایگزینی معادل ۳۷۶ دلار به وی اعلام شده است.

علاوه بر این کاربر، چندین کاربر دیگر هم در بخش نظرات اعلام کرده‌اند مشکل مشابهی دارند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشکل نمایشگر گلکسی اس ۲۱ اولترا

البته پیش از این نمایش خطوط صورتی، بنفش و سبز در نمایشگر گوشی‌های سامسونگ وجود داشته اما مشکل منشا نرم‌افزاری نداشت و عموما به دلیل ضربه به دستگاه ایجاد می‌شد.

در گذشته کاربران سری S20 با مشکلات مشابهی مواجه بودند. پس از شکایات متعدد، سامسونگ تعویض رایگان صفحه نمایش را به کاربران آسیب دیده ارائه داد. این احتمال وجود دارد که این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس 21 اولترا را در اولویت قرار دهد و تعویض رایگان صفحه نمایش یا راه حل مناسبی برای این مشکلات نمایشگر ارائه دهد.

شما گلکسی اس ۲۱ اولترا دارید؟ امیدوارم که دچار چنین مشکلی نشده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)