حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار رنگ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از این ما رنگ برنزی گلکسی اس ۲۲ اولترا را با هم دیدیم. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد رنگ های متنوعی برای Galaxy S22 Ultra در نظر بگیرد. امروز می توانیم چهار رنگ گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینیم.

رنگ های گلکسی اس ۲۲ اولترا 

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل بعدی خانواده گوشی های هوشمند پرچمدار خود یعنی S22 است. مشخصا سامسونگ گلکسی S22 Ultra بهترین عضو در این خانواده خواهد بود. این اولین S/Note هیبریدی خواهد بود که از قلم داخلی پشتیبانی می‌کند و سبک طراحی با گوشه های تیز آن بسیار شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا از سال ۲۰۲۰ است. دستگاهی که آخرین گلکسی نوت ساخته شده به شمار می رود.

امروز یک منبع اطلاعات پرکار مجموعه جدیدی از رندرهای رسمی (اگرچه با وضوح پایین) از Galaxy S22 Ultra را فاش کرده است که آن را در چهار رنگ مختلف نشان می دهد. خیلی خوب است که می‌بینیم پرچم‌دار S Ultra سامسونگ بالاخره چند رنگ متنوع را در خط تولید خود دارد که سفید، طیف های مختلف خاکستری یا سیاه نیستند.

رنگ های گلکسی اس ۲۲ اولترا

رنگ های گلکسی اس ۲۲ اولترا

شاید تیم طراحی که قبلاً مسئولیت طراحی گلکسی نوت را بر عهده داشته، اینجا هم مسئولیت را بر عهده گرفته است! ما این حدس را می زنیم زیرا گلکسی S22 Ultra ظاهری دارد که بیشتر یادآور Note20 Ultra است تا اس ۲۲ پلاس سامسونگ. خب این با توجه به آنکه S22، S22+ و S22 Ultra همگی به هم مرتبط هستند، کمی عجیب است.

قلم S Pen گلکسی S22 اولترا بیش از ۳ برابر بهتر از گلکسی Note 20 اولترا خواهد بود

پیش از این شایعه شده بود که تاخیر این قلم تأخیر بسیار کم 2.8 میلی ثانیه‌ای دارد که تا کنون کمترین میزان تأخیر S Pen سامسونگ است. گفته می شود که S22 Ultra دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با شیشه Super Clear Glass شرکت Corning است که همراه با دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی (به ترتیب برای زوم 3x و 10x) خواهد بود. سیستم دوربین از فیلمبرداری 12 بیتی HDR و فریم ریت خودکار هم پشتیبانی می کند.

در بخش جلویی صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزلوشن 1440×3088 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز ارائه می شود که بریدگی سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی را خواهید داشت. صفحه نمایش از فناوری LTPO برای تنظیم پویا رفرش ریت خود از 1 هرتز تا 120 هرتز استفاده می کند. این نمایشگر توسط Gorilla Glass Victus Plus که هنوز معرفی نشده،  محافظت می شود.

گلکسی اس 22 اولترا ظاهراً 228 گرم وزن داشته و ابعادش 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی متر خواهد بود. این دستگاه دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، از شارژ سریع 45 واتی (اما انتظار شارژر در جعبه خود نداشته باشید) و شارژ بی سیم 15 واتی برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خود پشتیبانی می کند. بلندگوهای دوگانه توسط AKG تنظیم می شوند و از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. این گوشی اندروید 12 را با رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ اجرا خواهد کرد.

نظر شما درباره رنگ های گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟ کدام یک زیباتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)