حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در گلکسی اس ۲۲ از تور ماهیگیری بازیافتی برای جنس بدنه استفاده کرده است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

درفاصله‌ی دو روز مانده تا رویداد اختصاصی Unpacked سامسونگ به‌منظور رونمایی از جدیدترین پرچمداران این شرکت با نام گلکسی اس ۲۲ در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه، غول کره‌ای تلاش جدیدی را با هدف حفظ محیط زیست ارائه کرده و قسمتی از بدنه گوشی‌های آینده خود را از مواد بازیافتی به‌جای‌مانده از تور های ماهیگیری شکل داده است.

استفاده از تور ماهیگیری پلاستیکی در بدنه گلکسی اس ۲۲

امروز سامسونگ در یک پست وبلاگی اعلام کرد که یک ماده پلاستیکی جدید در بدنه سری گلکسی اس ۲۲ معرفی خواهد شد که در محصولات مختلف این شرکت در آینده نیز استفاده می‌شود. سامسونگ می‌گوید این ماده پلاستیکی جدید از «تورهای ماهیگیری دور ریخته‌شده» تغییر کاربری داده که «محصول اقیانوس‌ها» بوده‌اند.

سامسونگ درحال‌حاضر دقیقاً اعلام نکرده است که چه دستگاه‌هایی از این مواد بازیافتی تور ماهیگیری جدید استفاده می‌کنند، اما این شرکت بیان می‌کند که جزئیات بیشتری را در مورد این ماده در رویداد Unpacked در تاریخ 9 فوریه ارائه خواهد کرد که همین موضوع نشان می‌دهد این ماده در گلکسی S22 و احتمالا گلکسی Tab S8 استفاده خواهد شد. شرکت کره‌ای در بیانه‌ای پیرامون این مورد آورده است:

 درحال‌حاضر و در آینده، سامسونگ از پلاستیک‌های موجود در اقیانوس در تمامی خط تولید خود شامل دستگاه‌های جدید Galaxy که در 9 فوریه در Unpacked معرفی خواهند شد، استفاده خواهد کرد. این دستگاه‌ها منعکس‌کننده تلاش‌های مداوم ما برای حذف پلاستیک‌های یک‌بارمصرف و گسترش استفاده از سایر مواد سازگار با محیط‌ زیست، مانند مواد بازیافتی پس از مصرف (PCM) و کاغذ بازیافتی خواهند بود. این تحول و فناوری آینده در گلکسی، طراحی پیشرو را به‌ارمغان خواهد آورد و تأثیرات زیست‌محیطی بهتری را ارائه می‌کند.

استفاده از تور ماهیگیری پلاستیکی در بدنه گلکسی اس ۲۲

استفاده از تور ماهیگیری پلاستیکی در بدنه گلکسی اس ۲۲

در سال 2021، توسط The Nature Conservancy و دانشگاه کالیفرنیا گزارش شد که بیش از 100 میلیون پوند آلودگی پلاستیکی در اقیانوس‌ها تنها ناشی از وسایل ماهیگیری است که به مسائلی ازجمله گسترش میکروپلاستیک‌ها، آسیب زیستگاه‌ها و به‌دام افتادن بی‌رویه‌ی موجودات دریایی کمک می‌کند. گزارش دیگری به‌طور مشخص نشان می‌دهد که بیش از 640 تن تور ماهیگیری هرساله در اقیانوس‌ها رها و یا دفع می‌شود.

نظر شما پیرامون استفاده از مواد بازیافتی به‌جای‌مانده از تور ماهیگیری پلاستیکی در سری گلکسی اس ۲۲ و دیگر دستگاه‌های آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

این کار های سامسونگ صرفا برای جلب توجه و ریاکاری است ، بهترین حفاظت از محیط زیست رو اپل با حذف سنسور انگشت و حذف شارژر و … ارایه میدهد

Taktaz

به نظر من حذف شارژر و سنسور اثر انگشت بیشتر به نفع جیب اپل هست تا محیط زیست!🤣

Taktaz

سامسونگ با استفاده از این مواد بازیافتی کیفیت گوشیا را خیلی میاره پایین سامسونگ پلاستیکی زبان زد خاص و عام هست لااقل نباید توی پرچمداران از این مواد بازیافتی استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی