حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۵ ویژگی مهم و جذاب اینستاگرام که در آینده منتشر خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام این روزها به یک پلتفرم محبوب و جذاب تبدیل شده است؛ به طوری که دیگر بعید است کسی این شبکه اجتماعی را نشناسد. این شبکه اجتماعی روز به روز قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند. همین موضوع بهانه‌ای شده تا به بررسی ۵ ویژگی مهم و جذاب اینستاگرام که هم اکنون در حال توسعه است بپردازیم. با ترنجی همراه باشید.

۵ ویژگی مهم و جذاب اینستاگرام که احتمالا در دست توسعه است

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان اینستاگرام روی چندین ویژگی مهم و جدید کار می‌کند. Alessandro Paluzzi یک توسعه دهنده موبایل و یک مهندس نرم‌افزار است. وی در توییتر گفته است که اینستاگرام احتمالا در حال توسعه چنین قابلیت‌هایی است:

  • گزینه‌ای برای اشتراک گذاری مستقیم Reels در فیس‌بوک
  • بهبود دستورالعمل‌های ویرایشگر Story و Reels
  • قابلیتی که به شما امکان می‌دهد در صورت عدم توان پاسخگویی به تماس ویدیویی یا صوتی، یک پیام بگذارید
  • کاربران نسخه بیزینس می‌توانند تماس‌های صوتی را بدون شماره تلفن قابل مشاهده دریافت کنند
  • امکان اشتراک گذاری ویدیوهای لایو به صورت استوری و خارج از اینستاگرام

مدت ویدیو های Reels اینستاگرام احتمالاً افزایش می‌یابد

گزینه‌ای برای اشتراک گذاری مستقیم Reels در فیس‌بوک

می‌توان گفت که در آینده، گزینه جدیدی به نام اشتراک‌ گذاری در فیس‌بوک در منوی Reels در دسترس خواهد بود که احتمالا به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به طی کردن مراحل اضافی، Reel خود را مستقیما در فیس بوک به اشتراک بگذارید. در حال حاضر، اگر کاربر بخواهد یک Reel را در فیس بوک به اشتراک بگذارد، باید گزینه Recommend on Facebook را فعال کند، سپس باید گزینه Turn on for this Reel را انتخاب کند و سپس کاربر می‌تواند پس از طی این مراحل، Reel خود را ب اشتراک بگذارد.

بهبود دستورالعمل های ویرایشگر Story و Reels

ظاهرا اینستاگرام می‌خواهد عملکرد پلتفرم خود را تا حد امکان ساده‌تر کند. همانطور که حدس زده‌اید، اینستاگرام روی بهبود دستورالعمل های خود در ویرایشگر Story و Reels کار می‌کند. هنگامی که کاربر سعی کند متن نوشته شده را حذف کند، بخشی ظاهر خواهد شد که به کاربر می‌گوید چگونه متن را حذف کند.

۵ ویژگی مهم و جذاب اینستاگرام

قابلیتی که به شما امکان می‌دهد در صورت عدم توان پاسخگویی به تماس ویدیویی یا صوتی، یک پیام بگذارید

همانطور که احتمالا می‌دانید، اینستاگرام در حال کار بر روی دکمه‌ای برای Reply است که به همراه گزینه‌های Accept و Decline تماس ظاهر می‌شود. این قابلیت برای زمانی است که کاربر یک تماس ویدیویی یا صوتی دریافت کرده و نمی‌تواند در آن لحظه تماس را پاسخ دهد. وقتی کاربر روی دکمه جدید Reply ضربه می‌زند، چند پاسخ پیش‌فرض به همراه گزینه ارسال یک پیام پاسخ ظاهر می‌شود.

کاربران نسخه بیزینس می‌توانند تماس‌های صوتی را بدون شماره تلفن قابل مشاهده دریافت کنند

در حال حاضر، اگر یک کاربر در نسخه تجاری یا بیزینس بخواهد از طریق تماس صوتی در اینستاگرام نیز قابل دسترسی باشد، باید شماره تلفن خود را نمایان کند. آن طور که به نظر می‌رسد، ممکن است این موضوع کنار گذاشته شود و همه کاربران بتوانند بدون نیاز به شماره تلفن با یک حساب تجاری تماس بگیرند.

امکان اشتراک گذاری ویدیوهای لایو به صورت استوری و خارج از اینستاگرام

آیا می‌خواهید یک ویدیوی لایو را به عنوان یک استوری به اشتراک بگذارید؟ به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار بر روی راهی برای امکان پذیر ساختن این مورد است. بنابر شایعات مطرح شده، دو گزینه جدید برای اشتراک‌ گذاری ویدیوی زنده ممکن است شامل اشتراک‌ گذاری در استوری و اشتراک‌ گذاری خارجی (دریافت فایل خروجی) باشد.

ویژگی اشتراک‌ گذاری خارجی احتمالا به شما امکان می‌دهد ویدیوی لایو خود را خارج از اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید، اما در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد این ویژگی و حتی زمان انتشار آن‌ها نیز وجود ندارد.

اینستاگرام چینش فید با ترتیب زمان ارسال پست را بار دیگر و در سال آینده بازمی‌گرداند

به گفته PhoneArena، چیزی که ما می‌دانیم این است که اینستاگرام شروع به ارائه قابلیت نمایش خود از طریق آواتار مجازی در چت‌ها و در استوری‌ها کرده است. در حال حاضر، این ویژگی جدید فقط در ایالات متحده، کانادا و مکزیک در دسترس است، اما در ماه‌های آینده، در کشورهای بیشتری نیز در دسترس خواهد بود. همچنین این هفته آواتارهای سه بعدی در استوری‌ها و چت‌ها منتشر می‌شوند. آواتارها یک عنصر کلیدی برای آینده هویت شخصی در متاورس هستند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قابلیت‌های ذکر شده برای اینستاگرام مفید و کاربردی هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان