حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام چینش فید با ترتیب زمان ارسال پست را بار دیگر و در سال آینده بازمی‌گرداند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام ممکن است به‌زودی قابلیتی را معرفی کند که بسیاری از کاربران، سال‌ها خواستار اضافه کردن (بازگشت) آن به این شبکه اجتماعی بوده‌اند. به گفته Adam Mosseri، رئیس اینستاگرام، این شرکت به‌طور فعال درحال بررسی افزودن یک ویژگی جدید به‌منظور چینش فید اصلی با ترتیب زمان ارسال پست فالویینگ‌های مخاطب، به برنامه است.

چینش فید زمانی اینستاگرام

همان‌طور که پیش از این انتظار می‌رفت، Mosseri امروز درمقابل کنگره و با تمرکز بر اینکه اینستاگرام چگونه بر کودکان تأثیر می‌گذارد، شهادت داد. یکی از موضوعاتی که بارها در طول شهادت وی مطرح شد، این بود که چگونه اینستاگرام ممکن است برای کاربران اعتیادآور باشد. یکی از جنبه‌های واضح این موضوع، روش این اپلیکیشن است که فید را براساس الگوریتم‌های خاصی براساس میزان جستجو و ارتباط شما با یک موضوع، رتبه‌بندی می‌کند.

Mosseri در ادامه بیان کرد که اینستاگرام ماه‌هاست بر روی افزودن یک گزینه زمانی به فیداصلی خود کار کرده و امیدوار است آن را در سه‌ماهه اول سال آینده راه‌اندازی کند.

این بدان معناست که شما می‌توانید فید اینستاگرام خود را به‌ترتیب زمانی یا براساس الگوریتمی‌های فعلی مشاهده کنید. اگر گزینه زمانی، برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، بدین دلیل است که فید اینستاگرام تا سال 2016 و زمانی که به گزینه الگوریتمی تغییر پیدا کرد، به این ترتیب نمایش داده می‌شد.

چینش فید زمانی اینستاگرام

چینش فید زمانی اینستاگرام

متأسفانه، جزئیات بیشتری در مورد گزینه فیدزمانی اینستاگرام منتشر نشده است. با این حال، Mosseri امروز به‌سادگی گزارش داد که این چیزی است که شرکت “فعالانه بر روی آن کار می‌کند”.

اینستاگرام در پنج سال گذشته گزینه‌ای برای فیدزمانی نداشته است، بنابراین معرفی جایگزینی برای نمونه الگوریتمی فعلی، یک تغییر اساسی خواهد بود. همچنین در طول سال‌ها، شکایات متعددی درباره فید اینستاگرام وجود داشته و در سال 2018 نیز، این شرکت الگوریتم آن را تاحدودی تغییر داد تا محتوای جدیدتر، بیشتر به‌نمایش درآیند.

اینستاگرام ادعا کرده است که الگوریتم حال‌حاضر آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که لحظاتی را که مردم بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهند، برجسته کرده و پست‌ها را براساس فراوانی تعامل برجسته می‌کند؛ اما بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی احتمالاً از داشتن یک گزینه زمانی خوشحال خواهند شد.

دیدگاه شما پیرامون تغییر رویه اینستاگرام و بازگرداندن گزینه فیدزمانی چیست؟ آیا در صورت امکان انتخاب گزینه جدید در این اپلیکیشن، آن را تغییر می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی