حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این اولین نمونه عکس ثبت‌شده با گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

تاکنون در مورد آخرین پرچمدار گوشی‌های هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra، چیزهای زیادی گفته و نوشته شده‌اند. حتی این شرکت دیگر سعی نمی‌کند تا این دستگاه را مخفی کند و از هم‌اکنون پوستر آن را درشماری از فروشگاه‌های فیزیکی خود نصب کرده است. همچنین می‌دانیم که سری گلکسی اس ۲۲ قرار است در تاریخ ۲۰ بهمن به‌صورت رسمی معرفی شوند. حال، درفاصله‌ی سه روز مانده تا رونمایی از این گوشی‌ها، کمپانی کره‌ای یک نمونه عکس را با هشتگ #MakeNightsEpic و با موضوع المپیک زمستانی پکن در صفحه رسمی توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که گفته می‌شود به‌احتمال‌فراوان توسط دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا شکار شده باشد.

نمونه عکس گلکسی اس ۲۲ اولترا

دوربین یکی از بزرگترین نقاط‌قوت سری گلکسی S22 علی‌الخصوص بهترین گوشی این رده یعنی گلکسی S22 Ultra خواهد بود. با نزدیک شدن به مراسم رونمایی، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ ممکن است نگاهی اجمالی به قابلیت‌های دوربین این دستگاه را به ما نشان داده باشد.

براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، گلکسی اس ۲۲ اولترا با یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض همراه با سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی عرضه خواهد شد. همچنین دو سنسور 10 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که یکی با 3 برابر و دیگری با زوم اپتیکال 10 برابر همراه است.

دوربین‌های پرچمداران “Ultra” سامسونگ همیشه استثنایی بوده‌اند. بنابراین امیدهای زیادی برای Galaxy S22 Ultra وجود دارد. سامسونگ در تمامی تیزرهایی که تاکنون منتشر کرده، از قابلیت‌های عکاسی در نور کم دوربین این گوشی‌ها یاد کرده است.

نمونه عکس گلکسی اس ۲۲ اولترا

نمونه عکس گلکسی اس ۲۲ اولترا

این شرکت روز گذشته تصویری را در حساب رسمی رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد نمونه عکس ثبت‌شده توسط دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا بوده باشد و از همان عنوانی استفاده می‌کند که سامسونگ تاکنون برای نمایش عملکرد دوربین در نور کم در تیزرهای خود استفاده کرده است. حال چرا گلکسی اس ۲۲ اولترا؟ شاید به این دلیل که سامسونگ تمایل دارد تلاش‌های بازاریابی خود را بر روی مدل‌های برتر متمرکز کند.

تصویر موردبحث نمایی از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی 2022 در پکن است. سامسونگ مدت‌ها حامی بازی‌های المپیک بوده، بنابراین منطقی است که چرا این شرکت از این فرصت برای برجسته کردن پرچمدار آینده خود استفاده می‌کند.

همچنین این پوستر تاریخ 9 فوریه 2022 را ذکر می‌کند که زمانی است که سامسونگ به‌طور رسمی از پرچمداران آینده خود رونمایی خواهد کرد. این مورد نشانه‌ی دیگری است که بیان می‌کند این تصویر احتمالا مربوط به دوربین Galaxy S22 Ultra می‌باشد. در مورد عکاسی در شرایط نوری نه‌چندان مطلوب در صحنه ثبت‌شده، نتایج بسیار امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند و احتمالا سامسونگ نیز ما را در این زمینه بیش از پیش هیجان‌زده خواهد کرد.

تنها کافیست تا چهارشنبه منتظر ماند و دید که کمپانی کره‌ای چه عملکردی را برای بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ خود تدارک دیده است.

دیدگاه شما پیرامون نمونه عکس احتمالی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی