حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G21 با تراشه Unisoc T606 در گیک بنچ رؤیت شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

جانشین نوکیا G20 در دست توسعه قرار دارد. مطابق انتظار، این تلفن هوشمند نوکیا G21 نام خواهد داشت. این گوشی مقرون به صرفه اندرویدی هم اکنون در لیست GeekBench مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به امتیازات کسب شده و مشخصات Nokia G21 بردازیم.

نوکیا G21 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

با مغز متفکر یک گوشی یا همان تراشه آغاز می‌کنیم. با آنکه نوکیا برای مدل G20 به سراغ تراشه مدیاتک G35 رفته بود، اما برای نسل جدید این سری از گوشی های هوشمند به سراغ تراشه ساز نه چندان نام آشنای Unisoc رفته است. قطعا بسیاری از کاربران ایرانی چندان اعتمادی به تراشه ساز مورد بحث نخواهند داشت. با این حال Unisoc T606 نسبت به Mediatek Helio G35 تراشه ضعیفی نیست و برخورداری آن از دو هسته Cortex-A75، مهمترین برتری این تراشه نسبت به G35 مدیاتک است.

امتیازات منتشر شده از سوی گیک بنچ

و اما نوکیا G21 پس از گذراندن آزمایش های گیک بنچ، موفق به دریافت امتیاز ۳۱۲ در بخش تک هسته ای و امتیاز ۱۱۵۷ در بخش چند هسته ای شد. لیست GeekBench مدعی است که جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی‌ نوکیا به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود و با یازدهمین نسخه اندروید به دست کاربران می‌رسد.

با توجه به آنکه با گوشی ارزان قیمتی مواجه هستیم، امکان اتصال به شبکه 5G در این دستگاه وجود نداشته و به همان شبکه اینترنت 4G اکتفا شده است. گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده نوکیا احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ است‌. همچنین سه لنز دوربین در ماژول موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار خواهد گرفت که سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. متاسفانه اطلاعاتی درباره دو دوربین دیگر در دست نیست.

نوکیا G10 و نوکیا G20 گوشی های ارزان قیمت نوکیا رسما معرفی شدند

از دیگر مشخصات نوکیا G21 می‌توان به پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی متری صدا و کارت حافظه MicroSD اشاره کرد ‌. گزارش GSMArena ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند تنها دارای حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید، نسل قبلی این دستگاه از دو نوع حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. ادعا می‌شود که دو رنگ مشکی و رنگ دیگری موسوم به «غروب» برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ما انتظار داریم که به زودی مشخصات بیشتری درباره نوکیا جی ۲۱ فاش شود.

با توجه به مشخصات فاش شده Nokia G21، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ چه قیمتی برای این دستگاه منطقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی