حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Redmi Smart X43 با قابلیت 4K HDR و Dolby Vision معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تلویزیون، شیائومی

شیائومی علاوه بر حضور بسیار فعال در بازار گوشی‌های هوشمند، در حوزه بازار تلویزیون‌ها نیز رقابت بسیار خوبی با بزرگان این صنعت آغاز کرده است. اخیرا اخباری منتشر شده است که بر اساس گویا تلویزیون Redmi Smart X43 با قابلیت 4K HDR و Dolby Vision در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۲ (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تلویزیون REDMI SMART X43؛ لذت تجربه 4K HDR و Dolby Vision

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی دسته‌ای از محصولات جدید خود در هند است. این شرکت عرضه سری Redmi Note 11 را در تاریخ ۹ فوریه تایید کرده است. اکنون، گزارش‌های اخیر نیز عرضه ردمی اسمارت بند پرو را نیز تایید کرده. ظاهرا این شرکت محصول جدیدی را نیز به عنوان سری تلویزیون Redmi معرفی خواهد کرد که یک تلویزیون هوشمند خواهد بود. نام این محصول ردمی اسمارت X43 است که احتمالا ممکن است ابتدا در هند معرفی شود.

سری Redmi Smart TV X در سه اندازه و ابعاد مختلف خواهند بود که عبارتند از X65 ،X55 و X50. باید اشاره کرد که عدد استفاده شده در نام این محصولات بیانگر ابعاد صفحه نمایش آن‌ها است. حالا این شرکت آماده است تا تلویزیون هوشمند Redmi X43 را در تاریخ ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) معرفی کند. این نام مخفف اندازه صفحه نمایش است، بنابراین صفحه نمایش تلویزیون هوشمند Redmi X43 احتمالا ۴۳ اینچ خواهد بود.

تلویزیون های هوشمند ردمی در هند معرفی شدند

تلویزیون Mi TV 5X شیائومی در سه سایز رسماً معرفی شد

شیائومی در حال حاضر یک تلویزیون Redmi را در هند با پنل ۴۳ اینچی به فروش می‌رساند. اما در حال حاضر این تلویزیون وضوح Full HD دارد. تلویزیون هوشمند Redmi X43 با صفحه نمایش 4K عرضه خواهد شد. برای انجام یک رقابت مناسب، این پنل از قابلیت 4K HDR و Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین این یک ارتقا مناسب برای مجموعه تلویزیون‌های هوشمند این شرکت در هند خواهد بود. ویژگی Dolby Vision نیز چیزی است که معمولا در تلویزیون‌های هوشمند ۴۳ اینچی نمی‌بینید.

تلویزیون Redmi Smart X43

مشخصات احتمالی این تلویزیون هوشمند چه خواهد بود؟

علاوه بر موارد ذکر شده، این تلویزیون هوشمند دارای یک بلندگوی ۳۰ واتی است. این همان مشخصات بلندگویی است که در تلویزیون هوشمند X65، X55 و X50 نیز وجود دارد. علاوه بر این، تلویزیون مورد بحث از Dolby Audio برای ارائه یک تجربه صوتی سینمایی بسیار غنی در خانه پشتیبانی می‌کند. شرکت شیائومی هنوز جزئیات سخت افزاری این محصول را اعلام نکرده است. با این حال، ویژگی‌های تعبیه شده در این تلویزیون هوشمند به وضوح نشان دهنده عملکردی در حد پرچمداران آینده این شرکت است.

این بدان معناست که احتمالا همان سخت افزاری را که سری تلویزیون‌های پرچمدار شیائومی دارند، در این محصول به کار گرفته خواهد شد. سه تلویزیون ذکر شده دارای یک CPU چهار هسته‌ای با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

وقتی صحبت از نرم‌افزار باشد، رویکرد کاملا غیرمعمولی در این تلویزیون داریم. به جای سیستم عامل اندروید که در بسیاری از محصولات برندهای چینی استفاده می‌شود، شیائومی روی آن یک رابط کاربری جدید استفاده کرده است. این شرکت به جای استفاده از اندروید خالص، رابط کاربری PatchWall UI اختصاصی خود را عرضه می‌کند.

مفاهیم HDR10 و Dolby Vision چیست؟

HDR در دوربین‌ها و نمایشگرها به چه معناست؟

به گفته وب سایت خبری gizchina، علیرغم نام و جلوه‌های بصری و فانتزی، این تلویزیون در بخش نرم‌افزاری با سرویس‌هایی چون IMDB و Google Play عرضه می‌شود. بنابراین می‌توانید به راحتی تعداد زیادی اپلیکیشن موجود در گوگل پلی استور را دانلود و نصب کنید. تلویزیون هوشمند جدید شیائومی در آمازون هند و همچنین از طریق فروشگاه‌های شیائومی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما خرید چنین تلویزیونی را به سایر برندها مانند سامسونگ، سونی و ال‌جی ترجیح خواهید داد؟ به نظر شما این تلویزیون می‌تواند عملکرد خوبی در فروش داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان