حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کافی نبودن موجودی گلکسی S22 اولترا برای چندین ماه بسیار محتمل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، مشکلات

پرچمدار بعدی سامسونگ را باید قطعا مورد انتظارترین گوشی هوشمند امسال دانست. این موضوع از یک جهت دیگر نیز حائز اهمیت می‌باشد و آن هم این است همانطور که سامسونگ تاکید کرد، امسال سری نوت و S سامسونگ با یکدیگر ادغام خواهند شد. به عبارتی دیگر، گلکسی S22 اولترا با قلم S Pen عرضه خواهد شد. با این وجود شاید همه اخبار حول این دستگاه مثبت نباشد و شاهد کافی نبودن موجودی گلکسی S22 اولترا برای چندین ماه باشیم. درادامه با ترنجی همراه باشید.

کافی نبودن موجودی گلکسی S22 اولترا؛ مشکلات عرضه محصولات هوشمند همچنان پابرجاست

اگر به فکر خرید گلکسی S22 اولترا سامسونگ هستید، شاید بهتر باشد در اولین فرصتی که پیش می‌آید نسبت به خرید آن اقدام کنید، زیرا ممکن است این گوشی پس از عرضه اولیه با کمبود بسیار شدیدی مواجه شود. به گفته دوهیون کیم، افشاگر فعال در کره جنوبی، خریداران پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است حتی تا سه ماه هم منتظر دریافت گوشی خود باشند.

این موضوع به آن دلیل است که ظاهرا سامسونگ انتظار دارد S22 اولترا با تقاضای بسیار بالایی روبرو باشد و حجم در نظر گرفته شده برای پیش فروش این دستگاه به طور کامل، کافی نباشد.

ممکن است شک داشته باشید که چنین پرچمداری بتواند مطلوب بودن خود را ثابت کند، اما در نظر داشته باشید که اگر شایعات پیرامون آن درست باشند، شاهد طراحی این دستگاه مشابه سری نوت خواهیم بود. این موضوع می تواند برای هر دو دسته از طرفداران Ultra و Note جذاب باشد. حتی برای کسانی که دوست دارند سری نوت و S را همزمان تجربه کنند، یک دستگاه فوق‌العاده خواهد بود.

با این اوصاف، این افشاگر مطمئن نیست که مشکلات عرضه به همان اندازه‌ای که توییت وی نشان می‌دهد، بد باشد. البته با اشاره به این موضوع که تحویل این دستگاه سه ماه طول می‌کشد، چنین مسئله‌ای شاید واقعا بد باشد..!

کافی نبودن موجودی گلکسی S22 اولترا

تاخیر در عرضه این محصول کاملا محتمل است

حتی اگر تاخیر ذکر شده آنقدر هم طولانی نباشد، اگر اطلاعات این افشاگر درست باشد، احتمالا حداقل کمی تاخیر برای برخی از خریداران محتمل است. اگرچه وی هنوز سابقه چندانی در افشای اطلاعات ندارد، به هر حال باید این موضوع را با کمی شک و شبهه قبول کرد.

سامسونگ انتظار دارد که گلکسی اس ۲۲ اولترا در مقایسه پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فروش بسیار زیادی داشته باشد. آن‌ها همچنین انتظار دارند که تحویل در صورت بروز مشکل حدود ۳ ماه طول بکشد، که این مسئله حتی از زمان عرضه گلکسی زد فولد ۳ نیز بدتر است. با توجه به بحران جهانی کمبود تراشه و عدم تناسب بین میزان تولید و حجم مصرف، وضعیتی که ممکن است در لغو عرضه گلکسی نوت ۲۱ و تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE دخیل باشد، ممکن است برای سری S22 نیز رخ دهدد و سامسونگ نتواند به میزان سفارش مشتریان، گلکسی S22 تولید کند و عرضه این دستگاه احتمالا با مشکل مواجه شود.

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد؛ همان طراحی مورد انتظار

بنابراین کمبود عرضه برای هر یک یا همه مدل‌های موجود در این خانواده همیشه یک احتمال بوده است. به‌خصوص که سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا شامل محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۲۲ نیز می‌شود. به گفته techradar، اینکه آیا گلکسی اس ۲۲ اولترا به طور خاص با مشکلی در عرضه مواجه خواهد شد یا خیر، تا حد زیادی بستگی به تعداد واحدهای تولید شده توسط سامسونگ دارد. در حال حاضر نمی‌توان در مورد این موضوع، چیزی فراتر از آن چه که در منبع گفته شده را بیان کرد.

اما می‌توان این را گفت که اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار با قیمت مناسب هستید، احتمالا ارزش آن را دارد که سفارش خود را به‌محض در دسترس بودن این دستگاه، انجام دهید. در غیر این صورت باید به مدت طولانی منتظر افزایش تولید این دستگاه باشید.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سری گلکسی S22 سامسونگ با کاهش در حجم عرضه روبرو خواهد شد؟ آیا شما قصد خرید این محصول را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان