حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت ریلمی ۹ پرو 5G فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، شایعات

انتظار می‌رود سری گوشی های هوشمند ریلمی ۹ در ماه فوریه (اواخر بهمن و اوایل اسفند) رونمایی شوند. شایعات اخیر، اطلاعات زیادی درباره ریلمی ۹ پرو پلاس منتشر کرده اند. هم اکنون Yogesh Brar، با انتشار پستی در توییتر مشخصات و قیمت ریلمی ۹ پرو 5G را فاش کرده است. 

ریلمی ۹ پرو از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار خواهد بود

ریلمی ۹ پرو 5G با صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی FHD+ عرضه می‌شود، که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی خواهد کرد. گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که این دستگاه دارای پنل AMOLED است. با وجود به کارگیری پنل مذکور، اما ریلمی ۹ پرو از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور استفاده خواهد کرد.

رندر ریلمی ۹ پرو

ریلمی برای جدیدترین تلفن هوشمند خود به سراغ پانچ هولی در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر خواهد رفت. دوربین سلفی قرار گرفته در این هول پانچ رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. همچنین سه لنز نیز در ماژول موجود در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در این ماژول قرار گرفته اند. متاسفانه گزارش GizmoChina هیچ اشاره ای به گشودگی دیافراگم و یا سنسور های به کار گرفته شده در ریلمی ۹ پرو نمی‌کند.

انتظار داریم که Realme 9 Pro 5G با اندروید ۱۲ به دست کاربران برسد. ادعا شده است که این تلفن هوشمند انرژی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تامین خواهد کرد. همچنین ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، تراشه این تلفن هوشمند را همراهی خواهند کرد. این دستگاه باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

ریلمی ۹ پرو از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار خواهد بود

اخیراً ادعا شده که Realme 9 Pro 5G در نسخه های مختلفی شامل: ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه در سه رنگ مشکی، سبز و آبی به دست کاربران برسد. اطلاعات فاش شده اخیر ادعا می‌کنند که این دستگاه دارای قیمت اولیه ۱۷,۰۰۰ روپیه (۲۲۸ دلار) خواهد بود.

مشخصات ریلمی ٩ پرو پلاس فاش شد؛ تراشه Dimensity 920 و لرزشگیر اپتیکال

با توجه به مشخصات و قیمت فاش شده ریلمی ۹ پرو 5G، نظر شما درباره این تلفن هوشمند اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، این اسنپ 695 5جی امسال تو خیلی از گوشیها استفاده شده، این گوشی هم مسخصات خوبی داره و البته بادقیمت خوب، یعنی نسخه پایه 228دلار اگه واسه بازار جهانی باشه و با همین قیمت هم وارد بازار ما بشه، و با دلار28 تومانی زیر6میلیون میشه که میشه گفت خوبه، اابته ببشتر بخاطر5جی بودن میگم خوبه، چون سری x3 پوکو هم هستن که نهایت بین 500تا1میلیون بیشتر روی پول خرید این گوشی بزاری میشه اونارو خرید ولی خب بدیشون اینه که 5جی نیستن بجزpoco x3 GT که با چیپست قویتردایمن سیتی 1100 وکه 5جی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی