حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y33 با تراشه مدیاتک هلیو G80 رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

گوشی های هوشمند سری Y ویوو معمولا مشخصات نه چندان قدرتمند و قیمت پایینی دارند. جدیدترین عضو این سری، ویوو Y33 است که در روز گذشته با تراشه مدیاتک هلیو G80 در کشور مکزیک رونمایی شد.

ویوو Y33 با قیمت حدود ۳۰۰ دلار رونمایی شد

بدون هیچ مقدمه ای به سراغ مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی ویوو می‌رویم. این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های میان رده از یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن FullHD+ (به عبارتی ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل) استفاده خواهد کرد. نمایشگر این دستگاه اندازه ۶.۵۸ اینچی دارد. با توجه به نوع پنل استفاده شده نباید انتظار به کارگیری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را داشته باشیم. ویوو Y33 از یک سنسور اثر انگشت خازنی موجود بر روی دکمه پاور خود بهره مند است.

Vivo Y33

ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی هوشمند مستطیل شکل بوده و سه لنز در آن دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. همچنین دو سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق و ماکرو نیز (هر دو با دیافراگم f/2.4)، ماژول دوربین جدیدترین میان رده ویوو را کامل می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های اقتصادی اندرویدی در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته و رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

Vivo Y33

این تلفن هوشمند مانند برادر بزرگ تر خود یعنی ویوو Y55 از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی بهره مند است. آن‌طور که گزارش EqualLeaks اشاره می‌کند، ویوو Y33 تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. همچنین نیم گیگابایت حافظه رم مجازی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات ظاهری این دستگاه می‌توان به ضخامت ۸.۳۸ میلی متری و وزن ۱۹۱ گرمی اشاره کرد.

Vivo Y33

از یک دستگاه مقرون به صرفه حتی در بخش نرم افزار نیز نمی‌توان انتظار چندانی داشت. Vivo Y33 نیز در این بخش تنها به استفاده از یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری FunTouch OS 11.1 اکتفا کرده است، و خبری از اندروید ۱۲ به طور پیش‌فرض نیست. این دستگاه در دو رنگ آبی و مشکی با قیمت ۶,۳۰۰ پزو مکزیک (معادل ۲۲,۸۰۰ روپیه هند و ۳۰۵ دلار آمریکا) به دست کاربران می‌رسد.

ویوو Y33T با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی ویوو چیست؟ آیا با قیمت حدود ۳۰۰ دلار گوشی بهتری می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی