حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y33T با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

در ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۱ (سی ام شهریور) ویوو از گوشی هوشمند Y21s با تراشه مدیاتک هلیو G80 رونمایی کرد. هفته گذشته نیز Y21T توسط این شرکت معرفی شد که مشخصات بسیار نزدیکی با Y21s داشت. از جمله تفاوت های این دو مدل می‌توان به تراشه متفاوت و حافظه رم بیشتر در Y21T اشاره کرد. در حال حاضر نیز گوشی هوشمند ویوو Y33T به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی این شرکت معرفی شده است.

ویوو Y33T در حقیقت نسخه ارتقاء یافته Y21T است

ویوو Y33T در حقیقت نسخه ارتقاء یافته Y21T با حافظه رم بیشتر (۸ گیگابایت رم + ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی) است. از دیگر ارتقاء های این مدل می‌توان به دوربین سلفی با کیفیت تر آن (به کار گیری سنسوری با وضوح ۱۶ مگاپیکسل به جای ۸ مگاپیکسل) اشاره کرد. بسیاری از مشخصات ویوو Y33T مانند ظاهر این تلفن هوشمند با Y21T شباهت دارد.

جدیدترین محصول مقرون به صرفه ویوو به صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ مجهز است. با آنکه امروزه به کارگیری نرخ رفرش بالا، حتی در گوشی های هوشمند میان رده نیز به امری رایج تبدیل شده، اما ویوو Y33T تنها از رفرش ریت ۶۰ هرتزی برای نمایشگر خود بهره مند است. ویوو این بار برخلاف Y21s، برای تراشه دستگاه جدید خود به سراغ کوالکام و مدل اسنپدراگون ۶۸۰ رفته است.

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، Vivo Y33T در بخش نرم افزار به رابط کاربری FunTouch OS 12 مجهز شده است. برای این دستگاه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که اگر برای مصارف شما کافی نیست، امکان ارتقاء این حافظه از طریق درگاه MicroSD تا یک ترابایت وجود دارد.

Vivo Y33T

ویوو، اشاره ای به نسخه اندروید به کار گرفته شده برای Y33T نمی‌کند. اما ما انتظار داریم که این دستگاه مانند Y21T به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید مجهز باشد. این شرکت همچنین در حال تبلیغ Y33T به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۶۸۰ در هند است. ادعایی که صحیح نیست!

در ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند می‌توان سه لنز دوربین را مشاهده کرد. دوربین اصلی رزولوشنی ۵۰ مگاپیکسلی داشته، و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یک دوربین تشخیص عمق و دیگری ماکرو) نیز در کنار آن قرار گرفته اند.

Vivo Y33T

ویوو Y33T دارای حسگر اثرانگشت بر روی فریم کناری خود است. همچنین یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ وات برای آن در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند تنها با دو رنگ مشکی، و آبی_صورتی گرادیانی به دست کاربران خواهد رسید. و اما مهم‌ترین بخش یک دستگاه قیمت آن است. Vivo Y33T با قیمت ۱۸,۹۹۰ روپیه (معادل ۲۵۵ دلار یا ۲۲۵ یورو) در هند عرضه می‌شود.

گوشی های ویوو V23 5G و V23 Pro 5G با سلفی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی