حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y55 با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ویوو

ماه گذشته بود که ویوو از تلفن هوشمند جدید خود با باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپری و نام Y55s رونمایی کرد. هم اکنون این غول فناوری چینی گوشی دیگری با نام ویوو Y55 را رونمایی کرده است. محصول مذکور بسیاری از مشخصات Y55s را به ارث برده است.

ویوو Y55 رسماً معرفی شد؛ همان Vivo Y55s با باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر

یکی از ویژگی های شاخص Vivo Y55s به کارگیری باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری بود. با آنکه Y55 بسیاری از مشخصات برادر بزرگ تر خود را به ارث برده، اما حجم باتری این محصول به ۵,۰۰۰ میلی آمپر کاهش یافته است. در بخش صفحه نمایش اما تلفن هوشمند ویوو کاملاً شبیه Y55s است. ویوو Y55 از یک صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ بهره مند است.

Vivo Y55

در قاب پشتی ویوو Y55 ماژول دوربین مستطیل شکلی دیده می‌شود. بر روی این ماژول سه لنز دوربین قرار گرفته اند که دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. همچنین دو دوربین عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده اند. یکی از تفاوت های این دستگاه با Y55s اضافه شدن یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. اما دوربین سلفی این دستگاه از همان سنسور ۸ مگاپیکسلی موجود در یک ناچ قطره ای استفاده می‌کند.

Vivo Y55

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی ویوو Y55 را بر عهده دارد. همچنین ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز، این تراشه را همراهی می‌کنند. میان رده جدید ویوو به رابط کاربری FunTouch OS 12 مجهز است. اما متاسفانه این رابط کاربری به طور پیش‌فرض مبتنی بر اندروید ۱۱ بوده و خبری از اندروید ۱۲ نیست. این دستگاه همانند Vivo Y55s از فست شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند اما همان طور که در ابتدا اشاره شد حجم باتری از ۶,۰۰۰ به ۵,۰۰۰ میلی آمپر کاهش یافته است.

ویوو Y55s 5G با باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

مطابق با گزارش GSMARENA، ویوو Y55 5G در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه است. برای این دستگاه قیمت ۷,۹۹۰ دلار تایوان (معادل ۲۹۰ دلار آمریکا) در نظر گرفته شده است. البته قیمت مذکور برای کشور تایوان است. و قیمت بین المللی این دستگاه هنوز اعلام نشده است.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند سری Y ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام آقای عطا یی جدیدا سایت خیلی دیر بالا میاد خواستم اطلاع بدم

Mahdi

قیمتش بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی