حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y21A با تراشه مدیاتک P22 و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو در ماه جاری میلادی به طور محسوسی سبد محصولات میان رده خود را گسترش داده است. این شرکت در چند هفته گذشته از گوشی های Y21e، Y33T و Y21T رونمایی کرده است. هم اکنون جانشین Vivo Y20A که در دسامبر ۲۰۲۰ معرفی شد، رونمایی شده است. این گوشی هوشمند ویوو Y21A نام دارد.

ویوو Y21A با طراحی مشابه Y21e رونمایی شد

مانند بسیاری از گوشی های سری Y ویوو، Y21A نیز یک گوشی کاملاً جدید نبوده و طراحی خود را کاملا از Y21e قرض گرفته است. همان‌طور که Y33T بسیاری از مشخصات فنی خود را از Y21T به ارث برده است. اگر به خاطر داشته باشید، Vivo Y21e از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد. این تراشه در Y21A به مدیاتک هلیو P22 تغییر یافته است. متاسفانه این گوشی در بخش نرم افزار نیز نسبت به Y21e پسرفت داشته است.

Vivo Y21A

با آنکه Y21e از رابط کاربری FunTouch OS 12 بهره می‌برد، اما Vivo Y21A به طور پیش‌فرض با رابط کاربری FunTouch OS 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید. با تمام کاستی های مذکور، اما گوشی مورد بحث نسبت به Y21e حافظه رم بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد (۴ گیگابایت + ۱ گیگابایت رم مجازی در مقابل ۳ گیگابایت + ۰.۵ گیگابایت حافظه رم مجازی).

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ویوو Y21A از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره مند است. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه همانند Vivo Y21e از صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. در قاب پشتی نیز ماژول دو گانه دوربین دیده می‌شود. این ماژول شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر است که برای گرفتن عکس های ماکرو به کار خواهد آمد.

Vivo Y21A

آن‌طور که منبع گزارش اشاره می‌کند، ویوو Y21A تنها در یک نسخه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (که از طریق کارت MicroSD تا ۱ ترابایت قابل ارتقاء است) به دست کاربران می‌رسد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری صدا و سنسور اثر انگشت موجود بر روی فریم کناری دستگاه اشاره کرد. این گوشی از یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات بهره می‌برد.

ویوو‌ Y21e رسماً معرفی شد؛ همان طراحی آشنای سری Y

 

ویوو Y21A تنها در دو رنگ آبی تیره و سفید قابل تهیه‌ خواهد بود. متاسفانه ویوو هنوز قیمت و تاریخ عرضه این تلفن هوشمند اقتصادی را منتشر نکرده است. نظر شما درباره جدیدترین گوشی اقتصادی ویوو چیست؟ Vivo Y21A با چه قیمتی ارزش خرید خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی