حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو‌ Y21e رسماً معرفی شد؛ همان طراحی آشنای سری Y

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

وقتی نوبت به معرفی گوشی جدیدی می‌رسد، ویوو وقت را از دست نداده و با سرعت تمام آن را معرفی می‌کند! هفته گذشته بود که Vivo Y33T معرفی شد. این گوشی از طراحی مشابه با Y21T بهره می‌برد. هم اکنون نیز ویوو Y21e با طراحی مشابه Y33T رسماً رونمایی شده است.

ویوو Y21e با اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین دوگانه معرفی شد

همان‌طور که از یک تلفن هوشمند اقتصادی انتظار داریم، بدنه (از جمله قاب پشتی و فریم) ویوو Y21e از پلاستیک ساخته شده است. این دستگاه ابعاد ۱۶۴.۲۶×۷۶.۰۸×۸.۰ میلی متری و وزن ۱۸۲ گرمی دارد. ماژول دوربین و محل قرار گیری سنسور اثر انگشت (که بر روی فریم کناری تعبیه شده است) تماماً ما را یاد Y33T می‌اندازند. دوربین سلفی نیز، مانند بسیاری از دستگاه های مقرون به صرفه اندرویدی در یک ناچ قطره ای قرار گرفته است. این تلفن هوشمند در دو رنگ آبی تیره و سفید قابل تهیه است.

Vivo Y21e

مطابق با گزارش GSMArena، ویوو Y21e حتی بسیاری از مشخصات خود را نیز از برداران خود قرض گرفته است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. همچنین ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز این تراشه را همراهی می‌کنند. صفحه نمایش Y21e نسبت به Y33T کمی اندازه کوچکتری دارد. این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند.

Vivo Y21e

با آنکه در نگاه اول به نظر می‌رسد Y21e از سه دوربین در قاب پشتی خود بهره مند است. اما با کمی نگاه دقیق تر می‌توان متوجه شد که یکی از دوربین ها حذف شده و نوشته AI جای آن را گرفته است. در هر صورت، این تلفن هوشمند از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم نه چندان باز f/2.2 برای دوربین اصلی خود بهره می‌برد. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با گشودگی دیافراگم f/2.4 مجموعه ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه را تکمیل می‌کنند. لازم به ذکر است که دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی دارد.

ویوو Y33T با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

ویوو Y21e مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اقتصادی، از باتری پرظرفیتی برخوردار است. یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۱۸ واتی، وظیفه تأمین نیروی مورد نیاز این دستگاه را برعهده دارد. از دیگر مشخصات Vivo Y21e می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری صدا، رادیو FM، پشتیبانی از OTG و دو سیم‌کارت نانو اشاره کرد. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از رابط کاربری FunTouch OS 12 استفاده می‌کند. البته ویوو به آنکه این دستگاه از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و یا ۱۲ هیچ اشاره ای نکرده است.

نظر شما درباره Vivo Y21e چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی