حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Pixel Watch با تراشه Exynos و گوگل اسیستنت داخلی ارایه می شود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

با ورود به سال جدید، شواهد بیشتری در مورد ساعت گوگل یعنی Pixel Watch دریافت می شود. در اوایل این ماه، تصاویر بازاریابی لو رفته از گوگل Pixel Watch را دیدیم که بدنه ساعت گرد و صفحه نمایش لمسی کم‌ حاشیه با لبه‌های گرد را در اطراف نشان می‌داد. امروز می شنویم که ساعت هوشمند Pixel Watch با تراشه Exynos و گوگل اسیستنت داخلی ارایه می شود.

ساعت هوشمند Pixel Watch

گزارش اخیر از 9to5Google اشاره‌هایی به «PIXEL_EXPERIENCE_WATCH» نشان می‌دهد که نه تنها نام پیکسل را برای ساعت هوشمند تایید می‌کند، بلکه نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Pixel ویژگی‌های اختصاصی Wear OS را منحصراً برای این گجت هوشمندی جدید دریافت می‌کند.

گذشته از نام پیکسل و ویژگی‌ها، Wear OS 3 جدیدترین به‌روزرسانی را برای گوگل اسیستنت دریافت می‌کند که قادر به درک سؤالات صوتی و انجام وظایف در حالت آفلاین است. این قابلیت در حال حاضر فقط برای گوشی‌های هوشمند Pixel محفوظ است.

پیکسل واچ

پیکسل واچ

گزارش اخیر درباره شبیه ساز Wear OS 3 نشان داد که دستیار گوگل ممکن است شبیه تصویر زیر باشد. به جای اینکه کل صفحه را در حین یک پرس و جو صوتی اشغال کند، فقط چهار رنگ گوگل را به صورت یک قوس در پایین صفحه نمایش می دهد.

گوگل اسیستنت روی پیکسل واچ

گوگل اسیستنت روی پیکسل واچ

در این گزارش اشاره شده است که یک تراشه Exynos (ساخته شده توسط سامسونگ) برای Pixel Watch استفاده خواهد شد. این انتخاب با توجه به امکان پردازش گفتار روی دستگاه با Google Assistant به‌روزرسانی شده، می تواند مفید باشد. تراشه این ابزار پوشیدنی می‌تواند با برند Exynos یا Tensor باشد، اما هر کدام از از آنها باشد باز هم توسط سامسونگ ساخته می‌شود.

هنوز خیلی زود است که بگوییم کدام یک یک از موارد فوق محقق می شود. انتظار می‌رود Google Pixel Watch در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، اما هیچ چارچوب زمانی مشخصی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است باشد وجود ندارد. اگر بخواهیم حدس بزنیم، ممکن است گوگل یا تا زمان راه اندازی سالانه MadeByGoogle در پاییز ۱۴۰۱ صبر کند یا در عوض سعی کند عرضه این پوشیدنی را برای بهار ۱۴۰۰ مشخص نماید.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند گوگل هستید؟ اصلا اهل ساعت هوشمند هستید یا دستبند هوشمند را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)