حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون سامسونگ با پنل OLED ال جی در راه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تلویزیون، سامسونگ

به عنوان نشانه ای از موفقیت روزافزون LG Display گزارش شده است که پنل های OLED این شرکت توسط سامسونگ در برخی از تلویزیون هایش برای سال 2022 استفاده می شود. LG Display بخش نمایشگر LG Electronics بوده و شاهد افزایش تقاضا برای محصولات خود است. همانطور که گفتیم، گفته می شود که تلویزیون سامسونگ با پنل OLED ال جی در راه است.

تلویزیون سامسونگ با پنل OLED ال جی

در طول نمایشگاه CES 2022 که به تازگی به پایان رسیده است، LG Display برخی از پنل های نوآورانه و جدید خود از جمله Q-LED و OLED را در معرض توجه جهانی قرار داد.

نشریه کره ای Elec گزارش می دهد که امسال، سامسونگ مدل های جدیدی از تلویزیون را عرضه خواهد کرد که از پنل های سفید W-OLED شرکت LG Display استفاده می کنند. سامسونگ در حال حاضر قراردادی با ال‌جی دیسپلی برای تامین پنل‌های W-OLED برای بخشی از مجموعه تلویزیون‌های 2022 خود بسته است. هان جونگ هی، مدیرعامل سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2022 گفته بود که این شرکت آماده خرید پنل های OLED از LG Display است.

با این حال، نشانه هایی وجود دارد که ممکن است بحث بین دو طرف به مشکل برخورده باشد. این امر منجر به تاخیر در عرضه احتمالی تلویزیون های سامسونگ با پنل های W-OLED ال جی در اردیبهشت ماه و طبق برنامه قبلی شده است. این تأخیر همچنین به تعویق برنامه سامسونگ برای اطلاع رسانی به توزیع کنندگان تلویزیون جهانی در مورد برنامه های ارسال تلویزیون های W-OLED منجر شد. بنابراین، علیرغم برنامه ریزی های قبلی در این راستا، هیچ اشاره ای به این موضوع در طول نمایشگاه CES 2022 نشد.

منبع اشاره می کند که سامسونگ با شرایط قیمت با LG Display موافقت کرده است و پنل ها به همان قیمتی که LG Display به LG Electronics می فروشد فروخته می شود.

پیش از این، گفته شده بود که سامسونگ قصد دارد حدود 2 میلیون دستگاه از پنل‌های W-OLED ال‌جی را خریداری کند و 1.5 میلیون دستگاه از این تلویزیون را روانه بازار کند و به نظر می‌رسد این برنامه‌ها بدون تغییر باقی می‌مانند. در مجموع، سامسونگ امسال 2 میلیون تلویزیون OLED تولید خواهد کرد.

نظر شما درباره این همکاری بین شرکت های کره ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

ناموسا اصن حال نکردم با اولد، کیولدو بیشتر ترجیح میدم ،واسه همین اون موقع که گرفتیم تقریبا ی قیمت بودن و بخاطر تصاویر زیبا تر و روشنایی بیشتر سامسونگو کیولدشو انتخاب کردم. اولد الجی نورش کم بود.
کیفیت تصویر واقعا اونقد با هم اختلاف نداره، ینی متوجه نمیشی مخصوصا شبکه های ایرانو، بلکم کیولد بهتره چون نور بیشتری داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)