حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

چندی پیش، موتورولا از اولین‌ گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با نام Edge X30 رونمایی کرد. هم اکنون خبر از آن رسیده است که این شرکت پرچمدار جدیدی را در دست توسعه دارد. گفته می‌شود تلفن هوشمند پرچمدار جدید موتورولا از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ و تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره خواهد برد.

پرچمدار آینده موتورولا از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار است

بیایید به سراغ مشخصات پرچمدار جدید موتورولا برویم. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره نام این گوشی هوشمند در دست نیست. تنها می‌دانیم که این دستگاه با اسم رمز Frontier همراه است. Motorola Frontier دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FullHD+ است. این نمایشگر از نوع P-OLED بوده و از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و لبه های خمیده برخوردار است.

موتورولا در پرچمدار آینده خود نیز به سراغ تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد رفت. دوربین سلفی این دستگاه حداقل بر روی کاغذ جذاب به نظر می‌رسد. Motorola Frontier از دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با سنسور آمنی ویژن 60A استفاده می‌کند. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد این گوشی هوشمند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP1 برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند. ماژول موجود در قاب پشتی این دستگاه با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو (سنسور سونی IMX 366) تکمیل می‌شود.

موتورولا Moto Edge X30 معرفی شد: اولین گوشی با Snapdragon 8 Gen 1 و سلفی ۶۰ مگاپیکسلی!

آن طور که EqualLeaks اشاره می‌کند، برای این تلفن هوشمند پرچمدار دو نسخه متفاوت با حافظه های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این گوشی در بخش توان شارژر نیز جذاب ظاهر شده است. Motorola Frontier از شارژ سریع سیمی ۱۲۵ واتی و بی سیم ۵۰ واتی استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که استاندارد های سخت گیرانه کشور چین، باعث شده است که توان شارژر های وایرلس تلفن های هوشمند به ۵۰ وات محدود شوند. مطابق انتظار پرچمدار جدید موتورولا از جدیدترین نسخه اندروید (Android 12) برخوردار خواهد بود.

با توجه به مشخصات فوق الذکر، نظر شما درباره تلفن هوشمند پرچمدار Motorola Frontier چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی