حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ریلمی 9i فاش شد: نمایشگر ۹۰ هرتزی و اسنپدراگون ۶۸۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ما انتظار داریم سری 9 Realme در ژانویه ۲۰۲۲ (اواسط دی تا اوایل بهمن) با حداقل چهار مدل عرضه شود. یکی از این مدل ها، Realme 9i است. در حال حاضر مشخصات کلیدی ریلمی 9i از طریق ThePixel.vn فاش شده است. همچنین این اطلاعات توسط یک افشاگر اطلاعات نیز تأیید شده اند. بنابراین احتمالا با اطلاعات قابل اطمینانی روبرو هستیم.

ریلمی 9i احتمالا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است

همان‌طور که گفتیم، یک نشریه ویتنامی مشخصات کلیدی ریلمی 9i را منتشر کرده است. این منبع مدعی است که تلفن هوشمند مذکور به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود. این تراشه، یک چیپست ۶ نانومتری 4G است. اگر تا به حال نام این پردازنده را نشنیده اید، باید بگوییم که این تراشه یکی از جدیدترین چیپست های کوالکام است که چند هفته پیش به همراه SD 695 و SD 480+ رونمایی شد. اسنپدراگون ۶۸۰ دارای هسته های Kryo 265 و پردازنده گرافیکی Adreno 610 است.

رندر ریلمی 9i

مطابق با گزارش GSMArena، ریلمی 9i دارای یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی خواهد بود. همان‌طور که از تراشه به کار رفته در این محصول پیداست، با گوشی هوشمند میان رده و مقرون به صرفه ای روبرو هستیم. بنابراین ریلمی احتمالا به سراغ استفاده از پنل LCD برای نمایشگر این دستگاه خواهد رفت. رندر های منتشر شده Realme 9i ماژول دوربین سه گانه در قاب پشتی این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهند.

برخی گمانه زنی ها ادعا می‌کنند که سنسور دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین دوربین سلفی این دستگاه مانند بسیاری از تلفن های همراه اندرویدی در پانچ هول و در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

رندر Realme 9i منتشر شد: شبیه به Realme GT Neo 2

 

انتظار می‌رود سری ریلمی ۹ به جز Realme 9i حداقل سه گوشی هوشمند دیگر را به همراه داشته باشد. این گوشی ها شامل ریلمی ۹، ریلمی ۹ پرو، و ریلمی ۹ پرو پلاس/پرو مکس است. در حال حاضر، اطلاعات ذکر شده  تمام چیزی است که ما از Realme 9i می‌دانیم. در صورت انتشار اطلاعات جدید، حتما آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره ریلمی ۹ آی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی