حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر Magic V به همراه رندر آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر تا چند روز دیگر بالأخره از اولین گوشی منعطف خود با نام Honor Magic V رونمایی می‌کند. در همین فاصله، مشخصات نهایی گوشی منعطف آنر Magic V منتشر شده است. از سوی دیگر، طراحی این گوشی در رندرهای آن به نمایش در آمده است.

انتشار مشخصات نهایی آنر Magic V به همراه رندرهای آن

آنر در روز ٢٠ دی ١۴٠٠ از اولین گوشی منعطف خود رونمایی می‌کند.

 

تاریخ رونمایی آنر Magic V و طراحی آن مشخص شد: ٢٠ دی ١۴٠٠

 

به نقل از Mysmartprice، آنر آماده است تا در آینده‌ای نزدیک با محصول جدیدش، وارد بازار گوشی‌های منعطف شود. به همین ترتیب، چند روز دیگر این دستگاه معرفی خواهد شد. حال پیش از عرضه این دستگاه، جزئیات و اطلاعات جدیدی توسط منبع خبر منتشر شده است. این اطلاعات، به کمک Ishan Agarwal به دست آمده‌اند.

رندرهای آنر Magic V در سه رنگ مشکی و سفید و نارنجی منتشر شده‌اند. این دستگاه، از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام قدرت خواهد گرفت. بنابراین، اجازه بدهید تا با دقت بیشتری به این رندرها نگاه کنیم.

در بین رنگ‌های مختلف این گوشی منعطف، به نظر می‌رسد که رنگ نارنجی آن، دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی باشد. در مقابل، دو رنگ دیگر از قاب پشتی شیشه‌ای برخوردار هستند. هرچند که دو رنگ دیگر، خود دارای جلوه مات و براق هستند. یکی دیگر از بخش‌های مهم قاب پشتی، دوربین اصلی سه گانه با قاب مستطیلی و فلش LED است. نمایشگر خارجی این دستگاه، از حفره نمایشگر مرکزی بهره مند خواهد بود. نکته جالب، خمیده بودن نمایشگر خارجی است.

پس از تماشای رندرهای این دستگاه، در نهایت به سراغ مشخصات احتمالی آنر Magic V می‌رویم. نمایشگر خارجی این دستگاه، ۶.۴۵ اینچی است و دارای پنلی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. در ادامه، آنر Magic V از نمایشگر داخلی بزرگی با اندازه ٧.٩ اینچی، پنل OLED و وضوح 2K استفاده می‌کند. نکته عجیب، رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر داخلی این محصول است!

قدرت بخش این مجموعه منعطف از آنر، تراشه ۴ نانومتری جدید کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 730 خواهد بود. ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 در نسخه‌های مختلف این گوشی به کار گرفته می‌شوند. این گوشی، اولین محصول آنر است که به طور پیش فرض با اندروید ١٢ و رابط کاربری MagicUI 6.0 روانه بازار می‌شود.

همان طور که گفتیم، دوربین اصلی آنر Magic V سه گانه است که از سنسورهای ۵٠+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی تشکیل شده است. بنابراین، این گوشی قرار است پیشرفته‌ترین گوشی منعطف تا به این جا باشد! منبع خبر در ادعایی عجیب، می‌گوید که دوربین سلفی Honor Magic V، وضوح ۴٢ مگاپیکسلی دارد! البته مشخص نیست که این دوربین سلفی پر وضوح، در کدام نمایشگر است.

آنر Magic V به باتری با ظرفیت ۴,٧۵٠ میلی آمپر ساعتی تجهیز می‌شود. این باتری، از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی در حالت باز و بسته، به ترتیب ۶.٧ میلی متر و ١۴.٣ میلی متر خواهد بود. وزن آن نیز به ٢٩٣ گرم می‌رسد و اسپیکر استریو در این دستگاه، از فناوری DTS پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات و طراحی نهایی آنر Magic V چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند عنوان برترین گوشی منعطف را از آن خود کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️