حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرو شاسی بلند برقی سونی با نام Vision-S SUV رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | CES، اخبار، خودرو، سونی

امروز صبح در نمایشگاه CES 2022 مدیر عامل سونی، کنیچیرو یوشیدا، نمونه اولیه خودرو برقی جدید سونی با نام Vision-S SUV را معرفی کرد. وی همچنین اعلام کرد که این شرکت یک بخش جدید به نام Sony Mobility ایجاد خواهد کرد. شرکتی که تجاری سازی خودروهای الکتریکی سونی را بر عهده خواهد گرفت.

ادعا می‌شود در خودرو های برقی سونی، ایمنی همیشه اولویت خواهد بود

سونی در نمایشگاه CES 2022 سدان الکتریکی Vision-S و همچنین یک خودرو شاسی بلند با نام Vision-S SUV را به نمایش گذاشت. سدان برقی این شرکت سال گذشته معرفی شده بود. و Vision-S SUV به نوعی نسخه شاسی بلند همان خودرو محسوب می‌گردد.

یوشیدا قبل از نمایش نمونه اولیه شاسی بلند جدید ویژن اس گفت: «پس از نمایش Vision-S (در سال گذشته)، ما بسیار هیجان زده بودیم. این ما را بر آن داشت تا بیشتر در نظر بگیریم که چگونه خلاقیت و فناوری را به خودرو جدیدی بیاوریم. این خودرو برقی جدید سونی Vision-S SUV است. Vision-S بر اساس ایمنی، سازگاری (با محیط زیست) و امکان ایجاد سرگرمی توسعه یافته است.

دو خودرو Vision-S SUV و سدان Vision-S

وی همچنین تأکید کرد که سونی در کنار تجربه یک حمل و نقل راحت، همیشه ایمنی را نیز اولویت قرار می‌دهد. و این موضوع در زمان ساخت خودرو برقی جدید این شرکت تغییری نکرده است. در مجموع ۴۰ سنسور در داخل و خارج خودرو برای نظارت بر شرایط ایمنی نصب شده است.

همان‌طور که EqualLeaks نیز اشاره می‌کند، در این خودرو می‌توان کابین را برای هر کاربر شخصی سازی کرد. از طریق فناوری 5G، می‌توان به یک اتصال پرسرعت، ظرفیت بالا و کم تأخیر بین سیستم داخل خودرو و فضای ابری دست یافت. یوشیدا همچنین مدعی شد که در این خودرو، علاوه بر حمل و نقل که وظیفه اصلی خودروهای امروزی است، امکان سرگرمی نیز در نظر گرفته شده است.

خودرو برقی سونی Vision-S رسما معرفی شد

نظر شما درباره خودرو برقی شاسی بلند جدید سونی چیست؟ آیا شرکت هایی مانند شیائومی، سونی و یا حتی اپل می‌توانند با تولید خودرو الکتریکی خود، غول بزرگ این صنعت یعنی تسلا را به چالش بکشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی