حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنز پریسکوپی در آیفون 15 برای رقابت با رقبای اندرویدی استفاده خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

آیفون‌های شرکت اپل، محصولاتی محبوب و پر فروش هستند. اما قطعا این مسئله که چگونه باعث افزایش فروش بیشتر آن در نسل‌های بعدی شود، فکر مدیران این شرکت را مشغول کرده است. به همین دلیل آن‌ها بیش از هر چیزی به یک برگ برنده واقعی فکر می‌کنند. بر اساس اخبار منتشر شده، لنز پریسکوپی در آیفون 15 برای رقابت با رقبای اندرویدی استفاده خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

لنز پریسکوپی در آیفون 15؛ افزایش دامنه رقابت اپل با محصولات اندرویدی؟

اگرچه بیش از 1.5 سال تا عرضه آیفون 2023 اپل که ظاهرا با نام آیفون 15 شناخته می‌شود، زمان باقی مانده است. اما اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر شده است. گزارش جدید پیش‌بینی‌هایی را که درباره سیستم دوربین آن شنیده‌ایم، تکرار می‌کند. به نقل از یک تحلیلگر به نام جف پو، MacRumors گزارش داده است که حداقل یکی از نسخه‌های آیفون 15 دارای دوربین پریسکوپی خواهد بود. یک لنز پریسکوپ نور را خم می‌کند تا قابلیت‌های زوم یک تلفن هوشمند را بدون نیاز به تکیه بر یک واحد تله فوتو بزرگ‌تر افزایش دهد.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، پیش از این حدس می‌زد که این ویژگی با آیفون 14 پرو امسال معرفی شود، اما اکنون معتقد است که این ویژگی در آیفون 15 پرو به نمایش در خواهد آمد. این کار با توجه به استانداردهای رایج اندروید قطعا خیلی برای اپل دیر خواهد بود. سامسونگ و هواوی در حال حاضر گوشی‌هایی با زوم اپتیکال 10 برابری تولید می‌کنند که توسط لنزهای پریسکوپی انجام آن امکان پذیر شده است. از طرف دیگر، آیفون 13 پرو به زوم 3 برابری محدود شده است. البته دوربین گوشی چیزی فراتر از قابلیت‌های زوم آن دارد و آیفون 13 یکی از بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را در بازار دارد.

لنز پریسکوپی در آیفون 15

به گفته phonearena، اپل چندین ارتقاء و بهبودهای مختلف را برای دوربین‌های آیفون 14 در نظر گرفته است. گفته می‌شود که مدل‌های Pro دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی عریض است که نسبت به مدل‌های فعلی 12 مگاپیکسلی افزایش قابل توجهی یافته است. ظاهرا این ماژول امکان ضبط ویدیوی 8K را نیز فراهم می‌کند. طبق گزارش‌ها، این سنسور با لنزهای 12 مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو همراه خواهد بود. انتظار می‌رود حداقل سه نسخه از این دستگاه با صفحه‌ نمایش بدون ناچ عرضه شود. از سوی دیگر، طبق گزارش‌های پیشین، اپل در نظر دارد تا استفاده از اسلات سیم‌ کارت را کنار بگذارد.

آیفون ١۵ پرو ممکن است فاقد پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی باشد

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در نهایت اپل در محصولات بعدی خود، قابلیت‌های رایج محصولات اندرویدی را به کار خواهد گرفت؟ به نظر شما اپل بیشتر از همه، به چه چیزی در محصولات خود نیاز دارد ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان