حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ١۵ پرو ممکن است فاقد پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل ویژگی‌های خاصی را برای آیفون‌های خود در نظر می‌گیرد تا حداقل کاربران بومی آن در آمریکا، بتوانند تجربه کاربری بهتری داشته باشند. اما این تصمیم‌ها، ممکن است همیشه به مذاق همه خوش نیاید. بر اساس شایعات تازه انتشار یافته، آیفون ١۵ پرو احتمالاً بدون جایگاه سیم کارت فیزیکی روانه بازار می‌شود. تصمیمی که اتخاذ آن، به سود همگان نخواهد بود!

آیفون ١۵ پرو فاقد جایگاه سیم کارت فیزیکی خواهد بود‌!

سری iPhone 13 اپل امسال با پشتیبانی همزمان از eSIM دوگانه به دست مشتریان رسید.

 

اپل iPhone 13 از eSIM دوگانه پشتیبانی می کند!

 

به نقل از Phonearena، آیفون پروی سال ٢٠٢٣ میلادی که احتمالاً در آن زمان، ما این محصول را نام آیفود ١۵ پرو خطاب می‌کنیم، ممکن است دارای یک تغییر انقلابی باشد! این تغییر، مربوط به حذف جایگاه سیم کارت فیزیکی است!

اگرچه که در سری آیفون ١٣، به شما امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت داده می‌شود. اما در این گوشی‌ها، جایگاه سیم کارت فیزیکی نیز موجود است. اما این وضعیت، ممکن است به زودی و در سال ٢٠٢٣ میلادی تغییر کند. چرا که شایعات از حذف جایگاه سیم کارت فیزیکی و پشتیبانی از eSIM دوگانه در این گوشی‌ها هستند. به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها برای تحقق این امر، در حال همکاری با یک شرکت انگلیسی هستند.

البته منبع این خبر، یک بلاگ برزیلی از اپل است. بنابراین، نمی‌توان به آن استناد کاملی داشت و بهتر است که فعلاً، خیلی نگران این موضوع نباشیم. آیفون ٢٠٢٣، فاصله نسبتاً زیادی با رونمایی دارد. هرچند که ما بارها شنیده بودیم اپل قصد دارد تا درگاه‌ها و برخی از موارد مهم در آیفون‌های آینده خود را بالأخره حذف نماید. بنابراین، این می‌تواند شروعی بر عصر جدید آیفون‌ها باشد!

اگر این گزارش درست باشد، احتمالاً اپل باز هم به جز نسخه‌های فقط eSIM آیفون‌های خود، آیفون‌های مخصوص با جایگاه سیم کارت را در بازارهایی که فاقد این ویژگی هستند، ارائه دهد. گزارشات اخیر، نشان می‌دهند که اپل همچنان در حال کار بر روی دستگاه‌های شارژ بی سیم از راه دور است و همچنین آن‌ها در حال کار بر روی یک آیفون بدون درگاه با قابییت بازیابی اطلاعات هستند.

بر اساس دیگر شایعات، گوشی‌های سری آیفون ١۵ به تراشه ٣ نانومتری مجهز می‌شوند. همچنین حدود ٨٠ درصد از مودم‌های 5G موجود در این آیفون‌ها، متعلق به خود اپل خواهند بود. همچنین امکان بازگشت حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID در زیر نمایشگر این خانواده وجود دارد.

نظر شما در مورد این تصمیم چیست؟ آیا حذف سیم کارت فیزیکی از آیفون ١۵ پرو را امری منطقی می‌دانید؟ بازخورد شما مثبت است یا منفی؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️