حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سایه افتادن نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل تنها ۲ هفته پس از عرضه حقیقت دارد؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

مشکل سایه‌افتادن در نمایشگرهای OLED موضوع جدیدی نیست با این حال یک اتفاق ساده هم نیست که در مدت کوتاهی و برای هر دستگاهی رخ بدهد. به تازگی گزارش‌هایی درباره مشکل سایه افتادن نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل تنها ۲ هفته پس از عرضه منتشر شده که شدت این مشکلات ما را به فکر فرو می‌برد، که این تصاویر واقعی هستند یا خیر؟

سایه افتادن نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس

این مشکلات توسط یک اکانت در شبکه اجتماعی ایکس رصد و جمع‌آوری شده است. برخی از تصاویر مربوط به فروم وب‌سایت اپل و برخی دیگر مربوط به ردیت بوده که لینک‌های آن را روی همین کلمات برای شما قرار می‌دهم.

در فروم اپل تصویر زیر به اشتراک گذاشته شده است. متن همراه با این تصویر به قرار زیر است:

وای! دو هفته گذشت. این بدترین گوشی منتشر شده توسط اپل است.

مشخصا او به مشکل سایه افتادن یا Burn-in نمایشگر اشاره دارد. هیچ اشاره‌ای به نحوه استفاده در این مدت نشده اما آنطور که پیداست سایه کیبرد به شکل قابل توجهی روی نمایشگر باقی مانده است.

متاسفانه نه در این تصویر و نه در تصاویر دیگر به وضوح مشخص نیست که این محصولات همان آیفون ۱۵ پرو مکس هستند یا خیر. تصاویر در تاریکی و نمایشگر روشن ثبت شده و صرفا باید به گفته کاربری که آن‌ها را منتشر کرده اعتماد کنیم.

همچنین تصاویر زیر در ردیت منتشر شده است. این‌که مثلا چرا باید ساعت روی صفحه قفل باعث سایه افتادن شود (چون معمولا زمان زیادی روی این صفحه نیستیم) یا اینکه چرا اینقدر سایه متنوع و متفاوت روی نمایشگر است، از جمله پرسش‌هایی که برای ما مشخص نیست.

مشکل سایه افتادن نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

مشکل سایه افتادن نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس اپل

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیفون ۱۵ پرو مکس تنها پس از ۲ هفته عرضه به بازار، در استفاده عادی دچار این مشکلات شده است؟ باید صبر کرد و دید که آیا اپل پاسخی به این ادعاها می‌دهد یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)