حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی Lava یکی از گوشی‌هایش را رایگان به هندی‌ها می‌دهد؛ به شرط وطن پرستی!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، ریلمی

در برخی از مواقع، دیده می‌شود که برندهای بومی برای از دست ندادن بازار و مشتریان خود، دست به تخریب برندهای رقیب زده و طرح‌های جذابی را برای شکست دادن رقبای خود ارائه می‌کنند. کمپانی Lava، یک برند تولید کننده گوشی بومی هند است. این کمپانی، یکی از گوشی‌هایش را رایگان با طرحی بر علیه رقیبش ارائه می‌دهد!

کمپانی Lava به دنبال جذب مشتریان از دست رفته خود با طرحی بر علیه Realme است!

ریلمی چند ماه قبل از Realme 8s پرده برداشت.

 

ریلمی 8s به عنوان اولین گوشی با Dimensity 810 معرفی شد

 

بر اساس گفته‌های Gsmarena، لاوا یک Agni 5G رایگان به همه کسانی که Realme 8s 5G خود را پس می‌دهند ارائه می‌کند. گوشی Lava Agni 5G، به عنوان اولین گوشی هوشمند هندی 5G با تراشه تایوانی مدیاتک حدوداً دو ماه پیش عرضه شد. این گوشی، دارای مشخصات جالبی به عنوان یک میان رده است. مثلاً، این گوشی دارای دوربین اصلی چهارگانه در پشت، نمایشگری IPS LCD بزرگ ۶.٧٨ اینچی با محافظ Gorilla Glass و رفرش ریت ٩٠ هرتزی، از مشخصات این گوشی هستند.

این برند تصمیم گرفته است تا در طی یک معامله منحصر به فرد، مشتریانی را جذب کند. در این طرح، به هر مشتری که Realme 8s 5G را پس می‌دهد، یک دستگاه Agni 5G اهدا می‌دهد. درست است! این طرح فقط برای پس دادن یک مدل گوشی هوشمند از برند ریلمی است و نه دیگر رقبا! گوشی Lava دارای برخی مشخصات خاص و بهتر از این گوشی Realme است.

به عنوان مثال، نمایشگر آن بزرگ‌تر بوده و دوربین فوق عریض در آن موجود است. البته این گوشی، حجیم‌تر و سنگین‌تر است و در بخش شارژ سریع دارای یک عقب ماندگی جزئی از رقیبش است. این گوشی، دارای همان برچسب قیمت ١٩,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٢۶٨ دلار آمریکا) در هند برای نسخه ۸/١٢٨ گیگابایتی است.

بنا به دلایلی نامعلوم، لاوا فکر می‌کند چیپست Dimensity 810 موجود در گوشی آن، بهتر از تراشه موجود در Realme 8s 5G است که همان Mediatek Dimensity 810 نیز می‌باشد. بنابراین، فقط می‌توان امیدوار بود که این یک اشتباه باشد و نه تلاشی عمدی برای گمراه کردن مشتریان! این برای گوشی هندی با صفحه نمایش چینی و محافظ آمریکایی، حرکت بسیار نابخردانه‌ای است.

برای شرکت در این فرآیند، راه‌هایی برای ثبت‌نام وجود دارد که این جمعه، به پایان می‌رسد. داوطلبان باید باید فرآیند سه مرحله‌ای را طی کنند تا Lava Agni 5G رایگان خود را دریافت کنند، اما موجودی‌ها محدود است، بنابراین معامله ممکن است به زودی به پایان برسد.

اما بد نیست نگاهی به طعنه کمپانی Lava به ریلمی نیز بیندازیم. ریلمی اخیراً عملکرد خوبی در هند داشته است و رشد بسیار زیادی را در بازار موبایل این کشور ثبت کرده است. حال، Lava در طعنه به ریلمی، تصویری را با این مضمون منتشر کرده است:

هند کشور من است. اما گوشی من، چینی است. آیا این خود واقعی من (Real me و طعنه به نام ریلمی) است؟

نظر شما در مورد این طعنه و طرح کمپانی Lava برای رقابت با ریلمی چیست؟ به نظر شما کسی پیدا می‌شود که در این طرح شرکت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️