حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه گلکسی A03 مشخص شد؛ اولین گوشی سامسونگ در سال جدید!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ در سوم ژانویه ۲۰۲۲ (۱۳ دی) از محصولات جدید خود که شامل ساند بار ها، تلویزیون های هوشمند جدید و اولین مانیتور فورکی ۲۴۰ هرتزی دنیا می‌شود را، معرفی کرد. اما باید منتظر محصولات جذاب تری از سامسونگ در طول نمایشگاه CES باشیم. در هر صورت این غول فناوری کره ای تاریخ عرضه گلکسی A03 را به طور رسمی اعلام کرد. این گوشی هفته آینده به عنوان اولین تلفن هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

گلکسی A03 سامسونگ بیستم دی ماه عرضه می‌شود

گلکسی A03 سامسونگ چندی پیش توسط این شرکت معرفی شد. اما در زمان معرفی، سامسونگ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه در اختیار کاربران قرار نداد. هم اکنون اما تاریخ عرضه گلکسی A03 مشخص شده است. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه در دهم ژانویه ۲۰۲۲ و با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی A03 در رنگ قرمز

سامسونگ گلکسی A03 در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ (بیستم دی ماه) در ویتنام با قیمت ۲,۹۹۰,۰۰۰ دانگ (۱۳۰ دلار) به فروش می‌رسد. قیمت فوق الذکر برای نسخه پایه (۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی) این گوشی در نظر گرفته شده است. نسخه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی A03 قیمتی معادل ۳,۴۹۰,۰۰۰ دانگ ویتنام (۱۵۲ دلار) دارد.

همان‌طور که وب‌سایت SamMobile نیز اشاره می‌کند، Galaxy A03 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+، چیپست ۸ هسته ای Unisoc T606، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و درنهایت یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. گلکسی A03 رنگ بندی گسترده ای ندارد. این گوشی هوشمند در کشور ویتنام با سه رنگ مشکی، سبز تیره و قرمز عرضه خواهد شد.

سامسونگ شرایط ویژه ای را برای نخستین خریداران Galaxy A03 در نظر گرفته است

مشتریان می‌توانند گلکسی A03 را از ۱۰ تا ۲۸ ژانویه با شرایط اقساطی، بدون پیش پرداخت و بدون سود خریداری کنند.‌‌ علاوه بر این، مشتریانی که گلکسی A03 را قبل از ۱۵ فوریه خریداری می‌کنند، کوپنی به ارزش ۲۰۰,۰۰۰ دانگ (۹ دلار) دریافت می‌کنند و می‌توانند این گوشی هوشمند را با مچ بند Galaxy Fit 2 با تنها پرداخت ۵۰۰,۰۰۰ دانگ اضافه تر دریافت کنند.  معمولاً Galaxy Fit 2 در ویتنام حدود ۷۵۰,۰۰۰ تا ۹۵۰,۰۰۰ (۳۲-۴۲ دلار) قیمت دارد.

رنگ آبی تیره Galaxy A03

نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی A03، از طریق فروشگاه های آنلاین سامسونگ به دست خریداران می‌رسد. اما نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه از طریق یکی از شرکای سامسونگ یعنی فروشگاه خرده فروشی Mobile World عرضه خواهد شد. متاسفانه تاریخ دقیقی درباره عرضه این گوشی هوشمند در بازار های سایر کشورها در دست نیست.

سامسونگ گلکسی A03 با دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی های پایین رده و اقتصادی سامسونگ چیست؟ آیا این برند کره ای را ترجیح می‌دهید یا در بخش میان رده ها و پایین رده ها به سراغ برند های چینی خواهید رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی