حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی A03 با دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان بازار موبایل جهانی در رده گوشی‌های رده پایین و مقرون به صرفه است. جدیدترین گوشی سامسونگ، یعنی گلکسی A03 رسماً معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات و جزئیات سامسونگ گلکسی A03 خواهیم داشت.

مشخصات فنی و جزئیات سامسونگ گلکسی A03

سامسونگ کمی بیش از یک هفته پیش، گوشی Galaxy A03 Core خود را معرفی کرد.

 

سامسونگ گلکسی A03 Core با تراشه Unisoc SC9863A رسماً معرفی شد

 

بر اساس گزارش GizChina، امروز سامسونگ به طور بی سر و صدا از گوشی اقتصادی جدید خود پرده برداشته است. نام این محصول، گلکسی A03 است. این گوشی، به صورت جهانی عرضه می‌شود. تمرکز اصلی سامسونگ در تولید این گوشی، به ارمغان آوردن عمر باتری طولانی بوده است. البته این موضوع، عجیب هم نیست. زیرا ما پیش از این نیز شاهد تجهیز گوشی‌های ارزان‌تر سری Galaxy A به باتری‌های پر ظرفیت بوده‌ایم. گلکسی A03 نیز این قاعده مستثنی نیست و از باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. بنابراین، گلکسی A03 یک گوشی با عمر باتری بالا است.

به غیر از این مورد، ویژگی‌های دیگری در این گوشی حضور دارند که شایسته توجه هستند. به طور مثال، اندازه نمایشگر این گوشی به ۶.۵ اینچ رسیده است. وضوح این نمایشگر، +HD و رفرش ریت آن نیز ۶٠ هرتز است. از سوی دیگر، قاب پشتی و فریم Galaxy A03 از جنس پلاستیک است. این گوشی، در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی روانه بازار می‌شود. در این قاب، ماژول مربعی شکل دوربین با طراحی متفاوت قرار گرفته است. قاب جلویی نیز میزبان ناچ قطره‌ای Infinity-V می‌باشد.

به سراغ بخش سخت افزار می‌رویم. جایی که سامسونگ مغمولاً تمایلی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات ندارد! گلکسی A03، در واقع از تراشه‌ای با پردازنده مرکزی هشته هسته‌ای و حداکثر فرکانس کاری ١.۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. بر اساس آنچه که پیش‌تر فاش شده بود، Galaxy A03 مجهز به تراشه Unisoc است. سه نسخه از این دستگاه اقتصادی با ٣ یا ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢، ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

پس از آن، نوبت به دوربین می‌رسد. در بخش دوربین‌ها، گلکسی A03 بیشترین پیشرفت را نسبت به نسل قبل داشته است. دوربین اصلی این گوشی، دوگانه است و متشکل از سنسورهای ٢+۴٨ مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی هم وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد و درون ناچ تعبیه شده است. این گوشی، از فناوری صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. ضخامت گلکسی A03 برابر با ٩.١ میلی متر است. در کل، ممکن است که برخی از رد پاهای Galaxy A02 را در نسل جدید مشاهده کنیم. اما در بخش‌های زیادی از جمله دوربین، شاهد پیشرفت هستیم.

در حال حاضر، خبر رسمی از قیمت گذاری نسخه‌های مختلف این گوشی منتشر نشده است. اما با توجه به روال سابق سامسونگ، انتظار داریم که سامسونگ گلکسی A03 در بازارهای مختلفی در سطح جهان عرضه شود.

نظر شما در مورد گلکسی A03 و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا این گوشی اقتصادی می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به نسل بعد باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️