حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی شیائومی Mi Mix 5 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، کانسپت

طرح مفهومی یا “کانسپت” چیزی است که کاملا توسط طرفداران طراحی می شود و هیچ تضمینی وجود ندارد که دستگاهی این چنین توسط آن برند تولید شود. با این حال این طرح ها می توانند تخیل ما را قوی تر کنند و به این که موبایل ها می توانند چه طرحی داشته باشند، بیشتر فکر کنیم. همچنین شاید گوشه نگاهی توسط شرکت به آن ها شد و به قولی “خدا را چه دیدید؟” شاید از آن الهام گرفتند. امروز می خواهیم با هم طرح مفهومی شیائومی Mi Mix 5 را ببینیم. طرح مفهومی که بدون شک تحت تاثیر فناوری جدید دوربین جمع شونده اوپو است.

شیائومی Mi Mix 5

در دو سال گذشته، توسعه تلفن های همراه پرچمدار در حال رسیدن به اوج جدیدی است. این عبارت بیشتر برای بخش دوربین صادق است. ما شاهد تغییر اندازه ابعاد تصویر دوربین گوشی های هوشمند از ۱۲ مگاپیکسل به ۱۰۸ مگاپیکسل در عرض چند سال بوده ایم.

در ادامه توسعه دوربین گوشی های هوشمند، اکنون بسیاری از دستگاه ها دارای لنزهای پریسکوپ هستند. برخی از این لنزها تا زوم ۱۰۰ برابر دیجیتال را ارایه می دهند و حتی برخی از آن ها با استفاده از این سخت افزار و هوش مصنوعی می توانند مستقیماً از ماه عکس بگیرند.

به تازگی کاربران علاقه مند به سری قابل احترام Mix شیائومی یک طرح مفهومی برای گوشی جدید این خانواده منتشر کرده اند. طبق تصویر مفهومی شیائومی MIX 5 با لنز جمع شونده عرضه خواهد شد. اگر به یاد داشته باشید، اوپو تیزر محصول واقعی با این فناوری را قبلا منتشر کرده است.

اوپو تیزر فناوری دوربین جمع شونده خود را منتشر کرد؛ غلبه‌بر محدودیت فضای گوشی‌ها

دوربین جمع شونده شیائومی می میکس ۵ برای چه چیزی تصور شده است؟

خب ابتدا باید گفت که شاید برد بزرگنمایی دوربین جمع شونده بیشتر باشد و بتواند تا ۲۰۰ برابر زوم دیجینال ارایه کند. با این حال، بزرگنمایی در این سطح در واقع برای تلفن های همراه بی معنی است اما اگر مسبب افزایش زوم اپتیکال از ۱۰ برابر به ۲۰ برابر شود، باید با دقت بیشتری به احتمال آن توجه کرد.

شیائومی Mi Mix 5 در نمای جلو

شیائومی Mi Mix 5 در نمای جلو

همچنین این طرح مفهومی نشان می دهد که Xiaomi MIX 5 در طراحی جلو آن چنان متفاوت با نسل فعلی یعنی Mi Mix 4 نیست. این طرح مفهومی فناوری دوربین زیر صفحه نمایش نسل قبلی را ادامه می دهد اما حاشیه ها را به شکلی خیلی شدید و شاید غیرقابل دست یافتنی (با فناوری های فعلی) کم در نظر می گیرد. در این طرح مفهومی دستگاه تقریباً فقط یک صفحه نمایش است. با این حال، فناوری دوربین زیر صفحه نمایش هنوز با پخته بودن فاصله زیادی دارد. این بدان معناست که خروجی تصویر دوربین جلو خیلی بهتر از نسل قبلی نخواهد بود.

شیائومی می Mix 5 چه زمانی به بازار می رسد؟

با این حال، توجه به این نکته مهم است که این فقط یک طرح مفهومی بوده و دستگاه واقعی شاید به چنین سطحی از کمال نرسد. با این وجود Xiaomi MIX 5 همچنان با بالاترین فناوری شیائومی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند پرچمدار با ویژگی های پیشرفته ای مانند شارژ سریع 150 واتی و صفحه نمایش با رزولوشن 2K تصور می شود. این دستگاه شاید تا حدود شش ماه دیگر عرضه شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی از شیائومی در مورد Xiaomi MIX 5 وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ این طرح مفهومی برای شیائومی می میکس ۵ جذاب بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)