حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش خانواده Xioami 12 در ۵ دقیقه اول به ارزش ۲۸۳ میلیون دلار رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده گوشی های Xiaomi 12 با ۲ عضو به تازگی معرفی شدند. این گوشی ها فعلا در چین ارایه شده اند و به نظر می رسد که استقبال خیلی خوبی هم از آن ها شده است. به این صورت که فروش خانواده Xioami 12 در ۵ دقیقه اول به ارزش ۲۸۳ میلیون دلار رسیده و این می تواند رکورد خوبی باشد. متاسفانه درباره تعداد فروش دقیق صحبتی وجود ندارد. اما اگر میانگین این خانواده را روی ۷۰۰ دلار فرض کنیم، به عدد حدودی ۴۰۴ هزار دستگاه فروش می رسیم که برای ۵ دقیقه اول واقعا قابل توجه است.

فروش خانواده Xioami 12

سری ۱۲ شیائومی متشکل از شیائومی 12، 12 پرو و ​​12 ایکس برای اولین بار از امروز در چین به فروش رسیدند و تنها در پنج دقیقه از طریق کانال های آفلاین و آنلاین توانستند 1.8 میلیارد یوان معادل 283 میلیون دلار فروش داشته باشند.

شیائومی استراتژی جدیدی را برای خط تولید پرچمداران خود در سال جاری اتخاذ کرده است و برای اولین بار پس از سال ها یک گوشی پرچمدار جمع و جور را در سبد خود دارد. گوشی جمع و جور شیائومی 12 با نسخه پرو (که یک پرچمدار واقعی است) و شیائومی 12X مقرون به صرفه تر جفت شده است. شیائومی 12X بسیار هوشمندانه طراحی و قیمت گذاری شده است و هدف آن کسانی است که به دنبال تجربه ای در سطح پرچمدار از این شرکت هستند بدون اینکه خود را زحمی کنند!

یک مدل Ultra نیز در خانواده شیائومی ۱۲ در راه است. پیش از این شایعه شده بود که این نسخه در همان روز با بقیه برادرانش معرفی می شود، اما اکنون به نظر می رسد عرضه آن برای اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده است.

برای مقایسه، خط تولید سال گذشته شامل شیائومی Mi 11، Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra بود که به طور جداگانه در چین عرضه شدند. همه دستگاه ها دارای اندازه صفحه نمایش 6.81 اینچی یکسان بودند و بنابراین خریدارانی را که به دنبال چیزی قابل استفاده تر با یک دست می گشتند اصلا انتخابی نداشتند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده پرچمدار شیائومی ۱۲ می تواند موفق ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)