حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پر دانلودترین ترین برنامه های 2021 را بشناسید

از زمان عرضه این صفحه های لمسی جادویی که در دستان خود گرفته‌اید، کاربران هر روز زمان بیشتر و بیشتری را در مقابل این نمایشگرهای سحرانگیز می‌گذرانند. شاید امروز حتی تصور حذف این دستگاه ها از زندگی غیرممکن باشد و هر سال ویژگی ها و برنامه های جدیدی به این دنیای جذاب و تمام نشدنی افزوده می‌شود. بنابراین امروز ما در ترنجی از پر طرفدارترین برنامه های سال 2021 که در روز های آخر آن هستیم می‌نویسیم پس بیایید ببینیم پر دانلودترین برنامه های 2021 کدام هستند.

 

 

به نقل از منبع شرکت تحقیقاتی Apptopia یکی از شرکت هایی است که هرساله داده های کاربری و استفاده کاربران از برنامه های مختلف را جمع آوری می‌کند و ساعاتی پیش این شرکت رتبه‌بندی سالانه خود را منتشر کرده است و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال 2021 را معرفی کرده است.

پر دانلودترین برنامه های سال 2021 را در ترنجی ببینید

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌شود شاید انی آمار برای شما قابل پیش بینی بود، تعجبی ندارد که تیک تاک پادشاه برنامه های محبوب 2021 باشد زیرا محبوب ترین نرم افزاری بود که مرتباً در رسانه های آنلاین نام آن ذکر می شد. ما فهرست واحدی از پر دانلود ترین اپلیکیشن ها برای اندروید و iOS در اختیار داریم، بنابراین محبوب ترین برنامه های موبایل در جهان عبارتند از:

پر دانلودترین برنامه های 2021 در جهان

پر دانلودترین برنامه های 2021 در جهان

 

بله کاملاً روشن است که تیک تاک رتبه اول را به خود اختصاص می دهد زیرا ما قبلاً راجع به محبوبیت آن در ترنجی حرف زده‌ایم! اما ده مورد برتر شامل برنامه هایی مانند فیس بوک، اسنپ چت و اسپاتیفای است که رهبران سنتی این لیست بوده‌اند اما الان به زیردستان تیک‌ تاک تبدیل شده‌اند. البته قابل ذکر است که چهار رتبه از ده رتبه برتر توسط برنامه های متعلق به شرکت فیسبوک(متا) اشغال شده است. تازه وارد این لیست برنامه CapCut بود که یک برنامه ویرایش فیلم است. این نرم افزار متعلق به شرکت ByteDance است که مالک تیک تاک نیز می باشد و به طور خاص برای برنامه تیک تاک بهینه شده است.

 

در ایالات متحده آمریکا، این لیست چگونه تغییر می‌کند؟

پر دانلودترین برنامه های 2021 در خاک آمریکا

پر دانلودترین برنامه های 2021 در خاک آمریکا

بیاید وارد خاک آمریکا شویم، جایی که اپلیکیشن‌ هایی مانند اسپاتیفای و تلگرام نتوانستند به لیست آمریکایی راه پیدا کنند، اما یوتیوب، HBO Max و Cash App موفق شدند. با این وجود، سرویس تیک تاک پادشاهی خود را در خاک آمریکا نیز حفظ کرده است!

تیک تاک با گذر از گوگل به پربازدیدترین سایت جهان تبدیل شد

امسال عنوان پر بازدید ترین وبسایت نیز از آن تیک تاک بود

بله بیایید این سه گانه را کامل کنیم! در سال 2021، ترافیک استفاده از تیک تاک به شدت افزایش یافته است به طوری که در ماه سپتامبر، مدیر TikTok گفت که بیش از 1 میلیارد نفر در هر ماه از تیک تاک بازدید می کنند!

در اینجا ما رتبه بندی 10 دامنه‌ای که در سال 2021 بیشترین بازدید را داشته‌اند نیز برای شما جمع‌آوری کردیم:

1_ TikTok.com

2_ Google.com

3_ Facebook.com

4_ Microsoft.com

5_ Apple.com

6_ Amazon.com

7_ Netflix.com

8_ YouTube.com

9_ Twitter.com

10_ WhatsApp.com

جالب است که بدانید در سال 2020 تیک‌تاک رتبه هفتم این لیست بود اما تیک تاک حالا در مدت زمان یکسال از رتبه هفتم به رتبه اول پربازدیدترین سایت های جهان نیز رسیده است!

برای اولین بار در سال میلادی جاری، TikTok در 29 بهمن ماه 1399 پیشتاز شد. بعد از آن هنوز روزهایی وجود داشت که موقعیت گوگل قوی تر بود، اما تعداد آنها در نیمه دوم سال بسیار کم شد. نهایتاً اما تیک تاک جایگاه خود را تثبیت کرد و امروز به موفقیت چشمگیری دست یافته است.

 

از تیک تاک استفاده می‌کنید؟ آیا این اپلیکیشن شایسته این همه توجه است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری