حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیک تاک با گذر از گوگل به پربازدیدترین سایت جهان تبدیل شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار

به گزارش Phonearena بر اساس رتبه بندی دامنه Cloudflare در سال 2021 که Cloudflare Radar بخشی از سرویس های آنهاست که این پژوهش را انجام داده، تیک تاک پربازدیدترین وب سایت امسال بود. پس از 10 آگوست، TikTok در بیشتر روزهای سال جاری به ویژه در ماه های اکتبر و نوامبر به وب سایت پیشرو تبدیل شد. در اینجا ما رتبه بندی 10 دامنه‌ای که در سال 2021 بیشترین بازدید را داشته‌اند برای شما جمع‌آوری کردیم:

 

 

1_ TikTok.com

2_ Google.com

3_ Facebook.com

4_ Microsoft.com

5_ Apple.com

6_ Amazon.com

7_ Netflix.com

8_ YouTube.com

9_ Twitter.com

10_ WhatsApp.com

 

تیک تاک

تیک تاک

در رتبه‌بندی این سایت در سال 2020، رتبه اول این لیست گوگل بود، که جای تعجب نیست وقتی که این داده‌ها نه تنها ترافیک Google.com، بلکه محبوب‌ترین سرویس‌های Google مانند Maps، Translate و News را نیز شامل می‌شود. سال گذشته حتی فیسبوک، آمازون و نتفلیکس نیز از TikTok که در آن زمان در جایگاه هفتم قرار داشت، جلوتر بودند.

اما در سال 2021، ترافیک استفاده از تیک تاک به شدت افزایش یافت به طوری که در ماه سپتامبر، مدیر TikTok گفت که بیش از 1 میلیارد نفر در هر ماه از تیک تاک بازدید می کنند. امسال، اپلیکیشن تیک تاک نیز به عنوان پر دانلودترین اپلیکیشن جهان شناخته شد. این برنامه حتی از برنامه فیس بوک نیز پیشی گرفت، برنامه ای که در گذشته این عنوان را داشت. بله تیک تاک حالا در مدت زمان یکسال از رتبه هفتم به رتبه اول پربازدیدترین سایت های جهان رسیده است!

تیک تاک و پابجی موبایل پردرآمدترین و پردانلوترین اپلیکیشن های سه ماه سوم ۲۰۲۱ هستند

تیک تاک در پژوهش سالانه Cloudflare این رتبه را کسب کرده است

سرویس Cloudflare، یک شبکه امنیتی است که دسترسی ایمن به وب سایت ها را امکان پذیر می کند، این سرویس بخش Cloudflare Radar خود را در سپتامبر 2020 منتشر کرد تا به عموم مردم جهان نشان دهد که ما چگونه از اینترنت استفاده می کنیم و وقت خود را بیشتر در چه سرویس های اینترنتی میگذرانیم. Cloudflare Radar بر مصرف اینترنت و ترافیک شبکه نظارت دارد و همچنین روندهای جدید اینترنت را نمایش می دهد و اطلاعاتی که در مورد حملات سایبری که شناسایی کرده است را ارائه می دهد.

 

از TikTok استفاده می‌کنید؟ دلیل محبوبیت روز افزون این اپلیکیشن را چه می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری