حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعداد کاربران اندروید تیک تاک از ۱ میلیارد نفر گذشت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اجازه بدهید به ۶ ماه پیش برگردیم. ما آن زمان در ترنجی خواندیم که رقیب بزرگ اینستاگرام یعنی تیک تاک (TikTok) به ۱ میلیارد نصب فعال رسید. دوماه بعد گفته شد که تیک تاک به ۱.۵ میلیارد بار دانلود رسید. دو ماه بعدتر از آن تیک تاک از فیسبوک پیشی گرفت و در نهایت یک ماه پیش شاهد عبور تیک تاک از واتس اپ در زمینه تعداد دانلود بودیم. حالا اما خبر جدید از فتوحات تیک تاک می رسد و باید بدانید که تعداد کاربران اندروید تیک تاک از ۱ میلیارد نفر گذشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تعداد کاربران اندروید تیک تاک

تعداد دانلود تیک تاک اندروید

تعداد دانلود تیک تاک اندروید

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شبکه اجتماعی تیک تاک حالا آمار نصب بیش از یک میلیارد بار را در گوگل پلی به خود اختصاص داده است. این شبکه اجتماعی چینی محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. از آن‌جا که تعداد زیادی از مردم دنیا در خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند، شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمانی محبوب هستند. شبکه اجتماعی تیک تاک نیز حالا یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن در پایان ماه مارس توانست مقام دوم پر دانلودترین اپلیکیشن رایگان را به خود اختصاص دهد و حالا آمار نصب تیک تاک در گوگل پلی از مرز یک میلیارد نصب در پلی استور گوگل گذشته است. این فقط آمار اندروید است و آمار iOS نیز به جای خود باقی است. تیک تاک طی یکسال گذشته نیز محبوبیت زیادی کسب کرده است، اما شیوع ویروس کرونا موجب شده است این روند سرعت بیش‌تری به خود بگیرد.

پیش از این با افزایش محبوبیت تیک تاک، این اپلیکیشن از رتبه سوم محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان در گوگل پلی به رتبه دوم ارتقا یافت و حالا آمار نصب تیک تاک در صفحه این برنامه در گوگل پلی رقم بیش از یک میلیارد را نشان می‌دهد. این رویداد کاملا منطقی است، تیک تاک یک منبع نامحدود از سرگرمی محسوب می‌شود و قرنطینه خانگی موجب تمایل بیش‌تر افراد به این شبکه اجتماعی شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تیک تاک برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

فکر میکنم هی میاد زیر یک میلیارد و هی میره بالا… چون چند بار این خبرو شنیدم… 😅

afsoon

صرفا الان خبر یک میلیارد اندورید هستد
ای او اس رو نگفته،

SAWAN

برنامه تیک تاک برای من بعد از دو یا چند روز از کار میفته و عملا ارتباطش با اینترنتو از دست میده.. چند بار حذف و نصب مجدد کردم ولی فایده‌ای نداشت. آندروید 7

amir169

چرا برای من کار نمیکنه با هر نت و ف.ل.تر ش.کنی تست میکنم نمیشه
no internet connection

Milad7

من به شخصه ازش خوشم نیومد 😇

Milad7

همچنان برتری با اینستاگرام هست 👏👏👏

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)