حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر کاورهای گلکسی S21 FE منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، موبایل

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های نسبتا پرچمدار ! سامسونگ که این روزها حسابی اخبار و شایعات زیادی درباره آن منتشر می‌شود، گلکسی S21 FE می‌باشد. بر اساس اخبار و گزارش‌های مختلف سامسونگ به زودی از این گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصاویر کاورهای گلکسی S21 FE که در دست تولید می‌باشند، منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر کاورهای گلکسی S21 FE؛ تجهیزات جانبی کاربردی

درست همان زمانی که فکر می‌کردیم تا قبل از معرفی رسمی گلکسی S21 FE در 4 ژانویه و عرضه آن در 11 ژانویه، چیز خاصی برای افشا شدن این دستگاه باقی نمانده است، اما خود سامسونگ با یک بی‌ احتیاطی، یک قطعه مهم دیگر از پازل این دستگاه را لو داد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارند گوشی‌های خود را در برابر انواع خطرات محیطی محافظت کنند، بدون شک از دیدن تصویر ۱۵ قاب مختلف گلکسی S21 FE که اخیرا توسط شعبه مجارستان سامسونگ منتشر شده‌اند، خوشحال خواهید شد.

تصاویر زنده گلکسی S21 FE سامسونگ، جزئیات طراحی این گوشی را افشا می‌کند

این کاورها و کیس ها، متناسب با هر رنگی، سلیقه و قیمت مختلف می‌باشند. به احتمال زیاد در عرض چند هفته یا کمی بیشتر، به بازار عرضه خواهند شد. بدون هیچ معطلی، به بررسی این قاب‌ها بپردازیم. در اینجا همه کاورهایی که مستقیما توسط بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان، یعنی سامسونگ طراحی شده‌اند، قرار گرفته است.

پنج مدل کاور در پنج رنگ با قیمت‌های مختلف

از آنجایی که الان تقریبا همه چیز را در مورد S21 FE 5G می‌دانیم، ممکن است از شنیدن این موضوع که سامسونگ قصد دارد قاب‌های سیلیکونی این گوشی را در رنگ‌های مشکی، سفید، بنفش، سبز و قرمز بفروشد متعجب شوید.

قاب سیلیکونی Galaxy S21 FE

تصاویر کاورهای گلکسی S21 FE

این مسئله به آن دلیل است که انتظار می‌رود این دستگاه در چهار رنگ سیاه، سفید، بنفش و زیتونی عرضه شود. پس رنگ این قاب‌ها چندان تفاوتی با رنگ‌های خود گوشی ندارند، این را نیز به خاطر داشته باشید که قاب نازک و قاب مدل‌ Smart Clear View هم فقط در آن چهار رنگ به تصویر کشیده شده است.

موضوع مهم و روشن دیگر وجود یک قاب سیلیکونی قرمز رنگ است که نوعی ناهماهنگی را نشان می‌دهد. شاید موضوع از این قرار است که سامسونگ تصمیم گرفته باشد که یک نسخه Galaxy S21 FE را با رنگی جدید چشم نواز در بازارهای خاص عرضه کند. رنگ قرمز برای بقیه کاورها هنوز طراحی نشده است.

آنباکسینگ گلکسی S21 FE سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینید

جای تعجبی نیست که قاب شفاف این دستگاه برای کسانی است که می‌خواهند قدرت و ظاهر دستگاه خود را به رخ دیگران بکشند. البته این در حالی است که پشت پلاستیکی دستگاه و فریم آلومینیومی، آن را در برابر سقوط و خراش نیز محافظت می‌کند. اما استفاده از این قاب می‌تواند به شما اطمینان خاطری ببخشد.

قاب‌ نازک گلکسی S21 FE

اگرچه قیمت تمام این لوازم جانبی محافظ ساخت سامسونگ هنوز هم مخفی و نامشخص نگه داشته شده است، اما تجربه سال‌های گذشته و حدس و گمان‌های فعلی نشان می‌دهد که کاورهای S-View Flip Covers (معروف به قاب‌های Smart Clear View) ممکن است در ایالات متحده قیمتی حدود 50 دلار داشته باشند. قاب سیلیکونی و کاورهای شفاف نیز با قیمتی حدود 30 دلار عرضه خواهند شد.

در همین حال، یک قاب شفاف معمولی باید قیمتی کمتر از 25 دلار داشته باشد و آخرین مورد، یعنی قاب‌های نازک فانتزی که یک بند دستی نیز در آن تعبیه شده در حدود 40 دلار قیمت دارند. البته باید به این مسئله دقت داشت که وجود همه این قاب‌ها و کاورها، لزوما به این معنی نیست که همه آن‌ها به طور رسمی در همه جا عرضه خواهند شد.

قاب Smart Clear View گلکسی S21 FE

انتظار می‌رود که قیمت این گوشی هوشمند بالا رده سامسونگ حدودا با همان 699 دلار نسخه محبوب و دوست داشتنی قبلی خود شروع شود. اما شاید عرضه این دستگاه با کمی تأخیر به همراه شود. در هر صورت، گلکسی اس 22 مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در حال حاضر در دست ساخت است و این احتمال وجود دارد که تفاوت قیمت بین این دو دستگاه چندان تطابق و هم خوانی نداشته باشد.

قاب شفاف گلکسی S21 FE

به گفته phonearena، مزیت اصلی که احتمالا S21 FE نسبت به S22 معمولی دارد، صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.4 اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز است. در همین حال، چند ویژگی مهم دیگر برای این دستگاه وجود دارد. این ویژگی شامل رم 6 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری نسبتا حجیم و سنگین 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ 25 واتی، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌شود، اما متاسفانه این دستگاه بدون جک هدفون، بدون درگاه کارت حافظه و بدون شارژر داخل جعبه خواهد بود.

گلکسی S21 FE سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار در وب‌سایت Walmart ظاهر شد

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قصد خرید گوشی گلکسی S21 FE را دارید؟ مهم‌ترین اولویت شما برای خرید این دستگاه چیست؟ به نظر شما قاب و کاورهای ارائه شده برای این محصول به اندازه کافی مناسب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

سال 2030:مشخصات نهایی گوشی گلکسی S21 FE
منتشر شد

سال2040:گلکسی S21 FEبه صورت رسمی معرفی شد برای اطلاعات بیشتر 2سال صبر کنید ..

galaxy note13 pro max

🤣 الان حدود یه ساله دارن خبر از اس۲۱ اف ای میدن

galaxy note13 pro max

طراحیش که خیلی قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان