حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی S21 FE سامسونگ را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

تنها کاری که گلکسی S21 FE پیش از معرفی رسمی‌اش انجام داده است، به فروش رسیدن است! ما ۵ روز پیش با هم ویدیو نقد و بررسی سامسونگ Galaxy S21 FE را پیش از معرفی رسمی دیدیم. جایی که اندروید ۱۲ و حذف شارژر از جعبه تایید شد. امروز اما یک ویدیو جدید می توانید ببینید که در آن آنباکسینگ گلکسی S21 FE سامسونگ پیش از معرفی رسمی وجود دارد.

آنباکسینگ گلکسی S21 FE سامسونگ

با وجود شایعات متعدد و از آن بالاتر، ویدیوهای متعدد و متنوع از Galaxy S21 FE که پیش از معرفی رسمی منتشر شده است؛ در شگفتم که سامسونگ می خواهد در مراسم ۱۴ دی ۱۴۰۰ خود چه چیزی را درباره این دستگاه با ما بگوید که خودمان نمی دانیم؟ احتمالا قیمت و زمان عرضه قطعی!

همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S21 FE در فایل های رسمی تبلیغاتی آن

گلکسی S21 FE سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار در وب‌سایت Walmart ظاهر شد

همین هفته گذشته، ویدئوهای متعددی در فضای مجازی منتشر شد که دستگاه را به نمایش می‌گذاشت. برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که بررسی‌های اولیه را ارائه کردند. ممکن است در این مرحله کلیشه ای به نظر برسد، اما اگر فکر می کردید که این پایان افشای اطلاعات است، خب اشتباه کردید!

جدیدترین افشاگری‌های به ما یک ویدیو آنباکسینگ کوتاه ارایه می کند. اجازه بدهید این ویدیو را با هم در ترنجی به تماشا بنشینیم:

 

 

کاربر Reddit به نام “UnknownWon” اوایل امروز اعلام کرد که یک گلکسی S21 FE دارد. او برای رفع هر گونه شک و تردید، تصویری از جعبه و خود گوشی در نرم افزار  CPU Z که تراشه اسنپدراگون 888 را نشان می داد، منتشر کرد.

سامسونگ Galaxy S21 FE در نرم افزار CPU Z با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دیده شد

سامسونگ Galaxy S21 FE در نرم افزار CPU Z با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ دیده شد

برخی از پاسخ‌های او مواردی را که قبلاً در مورد دستگاه می‌دانستیم تأیید می‌کنند. این ها شامل موارد زیر می شوند:

  1. ۱- 6 گیگابایت رم برای نسخه پایه
  2. ۲- باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی
  3. ۳- عدم وجود اسلات کارت micro SD و جک هدفون
  4. ۴- نمایشگر 120 هرتزی اما به نظر می‌رسد که از رفرش ریت تطبیق پذیر ​​پشتیبانی نمی کند

کدام سیستم عامل با گلکسی S21 FE ارایه می شود؟ اندروید ۱۲ یا اندروید ۱۱ ؟

در یک چرخش دراماتیک، به نظر می‌رسد که گوشی S21 FE به جای اندروید 12 که انتظارش را داشتیم، رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می‌کند. بنابراین، سوال اینجاست که کدام سیستم عامل با گلکسی S21 FE ارایه می شود؟

تئوری ما آن است که احتمالاً این شخص به یک نمونه تولید اولیه دست یافته است، از این رو سیستم عامل قدیمی تر را  دارد. ویدیوهای قبلی نشان می‌داد که ایت گوشی دارای اندروید 12 به صورت پیش فرض است، بنابراین می‌توان گفت که شاید نسخه نهایی Galaxy S21 FE با One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شوند.

نظر شما چیست؟ با این دریای شایعات طولانی مدت، گلکسی S21 FE موضوع ناشناخته ای برای شما دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با توجه به اون بازه قیمتی ۷۰۰ دلاری که داره به نظر من خرید 11T pro و Mi 11i منطقی تره چون این دوتا هم چیپستشون اسنپ ۸۸۸ هست و شاید از نظر بدنه و شارژر و دوربین باهم فرق داشته باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)