حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ با تغییراتی مثبت منتشر شد

سامسونگ از لحاظ نرم‌افزاری، همواره جزو شاخص‌ترین شرکت‌های اندرویدی بوده است. نرم‌افزاری اصلی و پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ معمولا آنقدر کامل هستند که کاربران را از نصب برنامه‌های شخص ثالث بی نیاز می‌کند. به تازگی آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ با تغییراتی مثبت و کاربردی منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ؛ تغییراتی مثبت در کنار عملکردی عالی

برنامه Clock شرکت سامسونگ، یک برنامه از پیش نصب شده است که در هر دستگاه گلکسی این شرکت یافت می‌شود. این برنامه دارای یک ساعت زنگ‌دار، یک کرونومتر است. در این برنامه اگر روی ویجت آن ضربه بزنید یا برنامه را باز کنید، روز و تاریخ نیز به شما نمایش داده می‌شود. در این برنامه یک ساعت جهانی برای زمان فعلی در شهرهای بزرگ سراسر جهان به همراه وضعیت آب و هوای این شهرها به شما ارائه می‌شود و همچنین یک تایمر برای شمارش معکوس نیز در آن گنجانده شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی ها به مرورگر اینترنت سامسونگ افزوده شد

 

به گفته SammyFans، سامسونگ آپدیت جدید برنامه ساعت خود را منتشر کرده است. نسخه جدید برنامه 12.1.05.15 است و حجم آپدیت آن 25.53 مگابایت است. با توجه به لیست تغییرات، این آپدیت جدید، به کاربران امکان می‌دهد فقط از یک تکرار زنگ هشدار صرف نظر کنند. در فهرست تغییرات، آمده است که اگر دکمه Restart را در زمانی که تکرار زنگ خاموش است فشار دهید، زنگ هشدار فقط یک بار رد می‌شود و سپس به طور خودکار راه اندازی مجدد آن صورت می‌گیرد.”

آپدیت جدید برای برنامه ساعت سامسونگ چندین تغییر را در آن ایجاد می‌کند

اکنون برنامه ساعت سامسونگ عملکرد ساعت را برای روتین‌های Bixby در اندروید 12 یا بالاتر را ارائه می‌دهد. این دستیار از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا بفهمد که چه زمانی می‌خواهید ویژگی‌های خاصی روی گوشی شما بر اساس زمان روز، موقعیت مکانی کاربر و موارد دیگر اعمال و ظاهر شود. به عنوان مثال، اگر شب‌ها بدون داشتن تلفن در شارژر به خواب می‌روید، دستگاه به طور خودکار برنامه‌ها و عملکردهای غیر ضروری را برای حفظ عمر باتری می‌بندد.

آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ

با این آپدیت جدید، کاربران می‌توانند عملکرد زنگ هشدار را روشن یا خاموش کنند. همچنین با استفاده از روتین‌های Bixby، تایمر یا ساعت هوشمند را راه‌اندازی کنند. می‌توانید در منوی آهنگ زنگ هشدار، گزینه افزایش تدریجی صدا را انتخاب کنید تا به مرور زمان صدای زنگ به تدریج افزایش یابد. این آپدیت همچنین کنترل‌هایی را اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد در یک بازه زمانی تنظیم‌شده سفارشی بین 1 الی 60 دقیقه چرت بزنند.

آپدیت جدید برنامه ساعت سامسونگ، زمان UTC (زمان جهانی هماهنگ) را هم به ساعت جهانی و هم به ویجت ساعت دوگانه اضافه می‌کند. این منطقه زمانی توسط جزایر قناری، پرتغال و بخش غربی ایرلند استفاده می‌شود.

مشکل باگ آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گزارش شده است

علاوه بر این، رنگ‌های پس‌زمینه روز و شب هم در ساعت دوگانه و هم در ویجت ساعت دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته شده است. اگر در یک زمان، در یک کشور خاص شب باشد، پس زمینه آن ساعت سیاه می شود و اگر روز باشد، پس زمینه آن سفید خواهد شد. در تنظیمات ویجت، نوع رنگ روز و شب را می‌توانید انتخاب کنید و رنگ‌های پس‌زمینه بر اساس زمان تغییر می‌کنند.

اگر تلفن گلکسی مورد استفاده شما دارای اندروید 12 است، برای مشاهده زمان به صورت آنالوگ (برخلاف دیجیتال) می‌توانید تعیین کنید که عقربه دوم در ویجت ساعت آنالوگ قابل مشاهده باشد. تغییر دیگر آن نیز دکمه لغو روی تایمر را به سمت چپ حرکت می‌دهد. همین تغییر روی دکمه لغو روی کرونومتر نیز اعمال می شود.

برای به‌روزرسانی ساعت سامسونگ در دستگاه گلکسی خود، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید

آپدیت One UI 3.1.1 گلکسی Fold سامسونگ با نوار برنامه های کنار نمایشگر ارایه شد

به گزارش phonearena، کاربران می‌توانند موقعیت دکمه‌ها را در صفحه اعلان از صفحه نمایش خارجی تغییر دهند. به عبارت دیگر، زنگ هشدار یا تایمر روی صفحه نمایش خارجی نشان می‌دهد که موقعیت دکمه‌ها روی صفحه تغییر کرده است.

برای اینکه ببینید آیا آپدیت را دریافت کرده‌اید، Play Store را باز کنید و روی عکس پروفایل یا حرف اول در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. از آن جا، به مدیریت برنامه‌ها و دستگاه > آپدیت‌های موجود بروید. روی Update در برنامه Clock یا Update all ضربه بزنید تا همه آپدیت‌های مربتط با برنامه‌های موجود بر روی دستگاه خود را انجام دهید.

آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ

برای افزودن ویجت ساعت سامسونگ به صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی خود، این چهار جهت را دنبال کنید:

  1. ۱- یک بخش خالی از صفحه اصلی دستگاه خود را لمس کرده و نگه‌ دارید.
  2. ۲- در پایین صفحه، باید روی گزینه ابزارک یا ویجت‌ها ضربه بزنید.
  3. ۳- ویجت ساعت را لمس کرده و نگه دارید.
  4. ۴- حالا تصاویری از صفحات اصلی خود را خواهید دید. ویجت ساعتی را که انتخاب کرده اید و نگه داشته‌اید را به صفحه اصلی که فضای خالی کافی برای ویجت دارد بکشید.

مشکل پخش صدا گوشی های بالارده سامسونگ در هنگام بازی+ویدئو

نظر شما در مورد آپدیت جدید برنامه Clock سامسونگ چیست؟ آیا این آپدیت را کاربردی و تغییرات آن را مثبت قلمداد می‌کنید؟ به نظر شما این برنامه باید چه قابلیت یا ویژگی‌هایی را در خود داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

سامسونگ همیشه بهترین و ساده ترین و بهترین رابط کاربری برای اپ های سیستمیش رو داره و در عین حال کامل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان