حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین شیائومی ۱۲ سریع‌ترین فوکوس درمیان تمامی پرچمداران را خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین، شیائومی

در فاصله‌ی یک هفته تا رونمایی رسمی از پرچمداران سری ۱۲ شیائومی در تاریخ ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰، Lei Jun، بنیان‌گذار این شرکت، به‌تازگی چند تیزر پیرامون جزئیات نمایشگر و دوربین گوشی‌های آینده را منتشر کرده است. به‌گفته‌ي Lei Jun، دوربین شیائومی ۱۲ دارای سریع‌ترین سرعت شاتر و فوکوس تصویر درمیانی تمامی گوشی‌های هوشمند فعلی بازار خواهد بود. وی همچنین ادعا می‌کند که شیائومی ۱۲ پیشرفت های کاملا جدیدی در زمینه تصویربرداری دارد.

دوربین شیائومی ۱۲

شیائومی با انتشار پستی در Weibo، جزئياتی از قدرت دوربین دستگاه آینده خود را اعلام کرد. دراینجا، ادعا شده است که پیشرفت جدیدی در دوربین بدست آمده که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با سرعت بسیار بیشتری ثبت کرده و اجازه می‌دهد تا اشیاء با حرکت سریع، پایدارتر و قابل‌اعتمادتر تصویربرداری شوند.

این پیشرفت با معماری جدید “Xiaomi Image Brain” بدست آمده است. اگرچه دقیقاً مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد که این مورد، یک نرم‌افزار پردازش تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی باشد که احتمالاً در انجام کار خود بسیار سریع‌تر از روش‌های پردازش سنتی عمل می‌کند.

دوربین شیائومی ۱۲

دوربین شیائومی ۱۲

Lei Jun همچنین ادعا می‌کند که این دوربین از نتیجه دو سال تحقیق و توسعه فناوری ناشی می‌شود. البته همه این‌ها بدون پیکربندی سخت‌افزاری عالی امکان‌پذیر نیست.

از طریق دو سال تحقیق الگوریتم توسعه‌یافته، معماری تصویربرداری بازنویسی شده است که باعث می‌شود سرعت راه‌اندازی و توانایی ثبت عکس‌ها به‌صورت قابل‌توجهی جهش کند.

با قضاوت بر اساس پوسترهای تبلیغاتی، این ویژگی به‌صورت یک استاندارد در سری Xiaomi 12 خواهد بود. اخیراً مشخص شد که این سری شامل دو مدل می‌باشد، یکی با نمایشگر بزرگ و دیگری با ابعاد بسیار جمع‌وجورتر. انتظار می‌رود مدل بزرگ‌تر دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.81 اینچی بوده درحالی‌که اندازه صفحه‌نمایش مدل کوچک‌تر 6.28 اینچی است.

پیش از این، Zeng Xuezhong از بخش تلفن همراه گروه شیائومی فاش کرده بود که Xiaomi 12 سریع‌ترین عکس‌برداری را داراست. او همچنین مدعی است که این دستگاه قوی‌ترین نایت مود را در بین تمامی گوشی‌ها دارد.

دیدگاه شما پیرامون قابلیت دوربین شیائومی ۱۲ و فوکوس فوق سریع آن به‌منظور ثبت تصاویر آنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

سری هواوی P50 از بالای تپه بهش سلام میرسونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی