حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ رسما اعلام شد: ۷ دی ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده Xiaomi 12 اولین سری پرچمدارهای اصلی این شرکت هستند که با راهبرد نام گذاری جدید آن ها (یعنی حذف عبارت Mi قبل از شماره نسل) ارایه می شود. شاید این کم اهمیت ترین تغییر برای کاربر نهایی باشد. مهم ترین موضوع اما ارایه یک پرچمدار جدید از این برند سخت کوش چینی است تا ببینیم رویکرد آن ها برای سال ۲۰۲۲ چطور خواهد بود. اگر منتظر این خانواده پرچمدار Xiaomi برای سال ۲۰۲۲ هستید، باید بگویم که تاریخ معرفی شیائومی ۱۲ رسما اعلام شده است. روی تقویم خود دوشنبه هفته آینده یعنی ۷ دی ۱۴۰۰ را علامت بزنید!

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲

پیش از این چندین گزارش ادعا کردند که شیائومی گوشی های پرچمدار سری 12 را تا پایان ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهد کرد. برخی از افشاگری‌ها حتی ادعا می کردند که که سری Xiaomi 12 در تاریخ ۷ دی ۱۴۰۰ عرضه می‌شود. امروز، این شرکت برای تایید این خبر پوستری را منتشر کرد که تاریخ رسمی را برای معرفی Xioami 12 نشان می دهد.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲

تاریخ معرفی شیائومی ۱۲

پوستر منتشر شده توسط این برند، دونده سرعتی چینی سو بینگتیان را نشان می‌دهد که از سری ۱۲ شیائومی حمایت می‌کند. در حالی که پوستر تعداد دستگاه‌هایی که هفتم دی ماه ۱۴۰۰ معرفی می‌شوند را تأیید نمی‌کند، پست های Weibo مدیران شیائومی به این نکته اشاره می‌کنند که این شرکت حداقل سه مدل شیائومی 12 را معرفی خواهد کرد.

پیش از این لی جون، بنیانگذار شیائومی، وانگ تنگ توماس، مدیر کل شیائومی، و لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی، از گوشی های هوشمند شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو برای نوشتن پست در ویبو استفاده کرده اند.

در این معرفی خبری از شیائومی ۱۲ اولترا نیست

انتظار می‌رود گوشی‌های شیائومی با شماره مدل 2201123C در کنار 2112123AC و 2201122C در بازار چین با نام‌های Xiaomi 12، Xiaomi 12X و Xiaomi 12 Pro عرضه شوند. هر سه گوشی توسط سایت های گواهی 3C و TENAA چین تایید شده اند. انتظار می رود 12 و 12X از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کنند، در حالی که نوع Pro ممکن است شارژ سریع 120 واتی را ارائه دهد.

شیائومی 12 و 12 پرو احتمالاً دارای تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 هستند، در حالی که این شرکت ممکن است به تراشه اسنپدراگون 870 روی 12X بسنده کرده باشد. تا آنجا که درباره Xiaomi 12 Ultra (مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1) می دانیم، ممکن است در زمستان ۱۴۰۰ به طور رسمی عرضه شود. گفته شده که سری 12 شیائومی با اندروید 12 و MIUI 13 از پیش نصب شده ارايه می شوند.

شما منتظر خانواده Xiaomi 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)